• מאפרים מתחילים - אפרו, אל תדברו יותר מדי, ובעיקר לא על פגמים. אפּרו במקצועיות וביעילות מבלי לייגע את הלקוח, ובכל מקרה תנו לו לבחור את נושא השיחה.
  • מאפרים מתחילים נוטים להתלהב מלקוחות מפורסמים. אנא, כבשו את היצר. המפורסמים מעוניינים בשקט ואינם זקוקים לקריאות התפעלות והערצה של מאפרים. אם יש לכם מחמאה אמיתית מהלב -  אמרו אותה בנועם ובעדינות. כמו כן, לעולם אל תחשפו בפני איש פרט כלשהו, שנודע לכם על הלקוח המפורסם במהלך עבודתכם עימו.
  • אל תבקרו ואל תשפטו לקוחות על מצב העור שלהם, על הזנחה או חוסר טעם שלהם. אם ברצונכם לתת "המלצה" אישית של מאפרים – הקדימו לה מחמאה קטנה.

קיץ 2010 לא יסתפק בגלוס על השפתיים ולא יראה בעין יפה עפעפיים מעושנים לאור היום. בתי ספר לאיפור, ובעיקר המובילים בהם, מודיעים כי בקיץ הזה תידרש נוכחות חובה של השפתיים. הן תיצבענה כהלכה כדי לזכות בנפח, רצוי בשני צבעים  - האחד למסגרת, והשני לנקודת המפגש בין השפה העליונה לתחתונה.

בין  מחלקות בית הספר של ירין שחף בתל אביב, מתנהלת לה בשיק וחן סוכנות המאפרים של בית הספר. תכניות הלימודים השונות הקיימות בבית הספר שמות דגש עיקרי על עבודה בתחום האיפור, עקב כך נולד הרצון והצורך לספק לבוגרי בית הספר הכוונה והדרכה, ולסייע להם בצעדיהם הראשונים בתעשית האיפור הישראלית.

עמוד 59 מתוך 59