רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תרופות סבתא בתיק האיפור

הפחתת שקיות מתחת לעיניים

חלבון של ביצה (החלק השקוף בביצה שאינה מבושלת) הוא בעל סגולות מיוחדות המעניקות אפקט של מתיחה לעור הדקיק שמתחת לעיניים. את החלבון יש למרוח בעדינות על העור שמתחת לעיניים ולהמתין לייבוש מלא.

לאחר הייבוש החלבון השקוף נשאר בלתי נראה ומעניק אפקט מתוח לעור. ההשפעה הזו פגה תוך שעתיים, ראו הוזהרתן!

סיוע לעור הסובל מפצעונים או גירויים

פרי התאנה הוא בעל סגולות מרפה רבות, אולם אחת מהן נחשבת יעילה במיוחד לטיפול בעור הסובל מפצעונים. לפני שפרי התאנה מבשיל, הוא מייצר חומר נוזלי לבנבן המזכיר במרקמו חלב. את החומר הזה מומלץ למרוח על פצעונים ויבלות קשות, הוא יגרום לריכוך של היבלת ולריפוי מזורז של פצעונים.

מראה עור צעיר

עלי צמח התרד ועלים ירוקים נוספים נחשבים יעילים ביותר להשגת מראה עור צעיר ורענן. מספיק להוסיף מספר סוגים של עלים ירוקים לתפריט היומי על מנת להנות מתוצאות נראות לעין כעבור מספר שבועות בלבד. הסיבה שהעלים הירוקים יעילים כל כך היא משום שהם מכילים נוגדי רעלים המעניקים לעור גמישות ולחות מוגברת, המסייעים לעור בריא הנראה צעיר ורענן.

עור צעיר ומתוח

סלק אדום וזיתים מכל הסוגים הם שני מזונות שיחדיו (וכל אחד לחוד) מסייעים רבות לשמירה על מראה עור בריא, ושיקום עור פגום. בסלק (ובמזונות סגולים נוספים) קיים נוגד חמצון טבעי. מדובר בפיגמנט מיוחד התומך בייצור של קולגן (אותו חומר המוזרק לעור באופן מלאכותי על מנת לקבל אפקט מתיחה) ובכך מסייע להצערת העור ומתיחה שלו. זיתים בכלל ושמן זית בפרט הוכחו כבר מזמן כמרכיבים קריטיים בכל דיאטה של מי שחפץ במראה עור צעיר. הזיתים עשירים בחומצה אולאית ושמן כתית. שמן כתית העשוי בכבישה קרה יסייע להשגת עור גמיש ונעים למגע.

אז בפעם הבאה שאת קופצת לשוק, רכשי לך נוסף על הירקות למרק גם כמה מרכיבים שיסייעו לך לשמור על מראה נערי ורענן.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן