רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תעודה מקצועית או תואר?

אז סיימתם צבא או שירות לאומי והנה סוף סוף אתם חופשיים לעשות מה שבא לכם!    

טיילתם אחרי השחרור כמו כולם ואפילו עשיתם קצת כסף בעבודות מזדמנות אבל מה הלאה?  אם גם לכם התרוצצו מחשבות בראש בנוסח "מה כדאי לי ללמוד בעתיד" אתם לא לבד. בטח יצא לכם להתייעץ בעניין עם בני המשפחה או החברים ולשאול באיזו דרך ללכת ובאיזה מסלול מקצועי לבחור? ככל שעברו הימים וחלף לו הזמן הבנתם שאו-טו-טו מגיע הזמן שלכם וצריך לקבל החלטות: בדיוק משתחרר לכם חיסכון כספי או שמענק השחרור שקיבלתם מהמדינה ממתין למימוש ובקיצור- צריך ללמוד משהו. השאלה היא רק מה בוחרים?   

לימודי תואר במסלול אקדמי
הלימודים הללו נמשכים לרוב בין שלוש לארבע שנים ולעיתים אף יותר. חשוב לזכור כי הלימודים האלה כוללים מגוון תחומים שלא מהווים בהכרח את התחום בו תרצו לעסוק בסוף המסלול הלימודי. מאידך על מנת לקבל בסוף המסלול את אותו תואר אקדמי נחשק (המהווה סף כניסה לקבלה אל  משרות ותפקידים בתחומים מסוימים) תצטרכו לשנן חומר וללמוד גם תחומים שלא בהכרח מעניינים אתכם.

אם ציוני הבגרות שלכם מימי התיכון לא היו מרהיבים או שאין לכם תעודת בגרות, חשוב לדעת כי תידרשו להשלים בגרויות וללמוד במסגרת "מכינה" על מנת להשלים או לשפר אותם וזאת כתנאי סף לקראת הקבלה לחלק מהאוניברסיטאות להשכלה גבוהה.

בנוסף בחלק מהמוסדות להשכלה גבוהה תידרשו לעבור מבחן פסיכומטרי כחלק מתנאי הסף לקבלה לחוגי לימוד מסוימים. גם לשם כך הוקמו מוסדות לימוד מיוחדים המכינים אתכם באמצעות קורס ייעודי לצלוח את המבחן הפסיכומטרי בציון כמה שיותר גבוה וזאת על מנת לשפר את סיכוייכם להתקבל ללימודים למקצועות המבוקשים ביותר כמו רפואה, משפטים וכו'.

לימודי תעודה מקצועית
אם מגיל צעיר כבר ידעתם שהתואר האקדמי לא ממש מדבר אליכם וכי חשוב לכם דווקא ללמוד, להשכיל ובסופו של דבר גם לעסוק במקצוע שאתם אוהבים ושמדבר אליכם, אתם לא לבד:  תוכלו ללמוד לימודי מקצוע שבמסגרתם כל החומר הנלמד יהיה מכוון למטרה אחת: להקנות לכם ידע, כלים, לאמן, לדייק ולשפר אתכם ואת כישוריכם המקצועיים בצורה ייעודית וממוקדת מטרה וזאת באופן מיוחד ובהתאמה למקצוע שאותו בחרתם ללמוד. 

לימודי מקצוע כוללים בתוכם שיעורים העוסקים אך ורק בנושא אותו בחרתם ללמוד וכאן יתרונם:  אין רגעים משעממים או שיעורים שאתם עלולים לתהות לגביהם "למה אני צריכ/ה ללמוד את החומר הזה בכלל".

עוד יתרון חשוב בלימודי מקצוע בא לידי ביטוי בקטע הפרקטי או אם תרצו – שעות התרגול והאימון המעשיים – כאלה יש הרבה ובשפע, ורוב מוסדות הלימוד המקצועיים אף מעודדים את ההתנסויות המעשיות מתוך ידיעה כי אלה תורמות תרומה אדירה לצבירת ניסיון, פרקטיקה ובטחון מקצועי של התלמידים, נושאים הכרחיים אשר מתבטאים בסופו של דבר במידת המיומנות המקצועית של בוגרי הקורסים, דבר המשפיע רבות על הסיכוי שלהם להשתלב בעבודה באופן מהיר יחסית, לאחר סיום הקורס.

מתלבטים? לא יודעים?
גם זה בסדר גמור ואתם לא לבד. חשוב לזכור כי לא כל אחד ואחת בוחרים ללמוד מכל מיני סיבות. לעומת זאת, אם אתם נמצאים בצומת דרכים בה אתם בטוחים ברצונכם ללמוד תחום שממנו גם תתפרנסו בעתיד, אך מתלבטים ולא יודעים במה לבחור ואיך לבחור, הנה כמה טיפים מהתחום שבו אנו עוסקים – תחום מקצועות היופי:

אם אתם החלטיים ונחושים:
כבר מגיל צעיר ידעתם שתרצו לעסוק באיפור, איפרתם את כל הנשים והבנות שבסביבתכם וקיבלתם תמיד מחמאות על הביצוע. יש לכם תשוקה אדירה לתחום הביוטי, אתם אוהבים לעבוד עם אנשים, ועכשיו החלטתם לעשות מהכישרון הזה גם ביזנס?   זה הזמן שלכם!  הצוות המקצועי שלנו ישמח לקחת אתכם מכאן ולהפוך אתכם למאפרים הכי טובים שיש. באחריות!

אם אתם עדיין לא יודעים:
עוד לא החלטתם במה אתם רוצים להתמקצע: מצד אחד, יש לכם תעודת בגרות לא רעה ואחלה ציון בפסיכומטרי, אבל משהו עדיין לא סגור לכם כי הלב הולך למקומות אחרים ותחום היופי מושך אתכם מאד, מה שגורם לכם להתלבט  בין תואר אקדמי ללימודי איפור ולכן עדיין לא בחרתם תחום לימודים סופי?  אתם בחברה טובה עם עוד הרבה אנשים כמוכם שמרשים לעצמם לקחת את הזמן ולבדוק בנחת את כל האלטרנטיבות העומדות לרשותכם:  לכו לימים הפתוחים של האוניברסיטאות, שאלו שאלות, פגשו סטודנטים ותרשו לעצמכם להתרשם. כדאי לדעת כי גם בבית הספר של ירין שחף, תוכלו לתאם איתנו סיור בבית הספר וכניסה לשיעורי ניסיון ללא עלות וללא התחייבות. תוכלו להתרשם מהמקום, האווירה ולשוחח עם אנשי הצוות והסטודנטים על מנת להתרשם ולקבל החלטות. נשמח לארח אתכם וללוות אתכם בדרך לקבלת ההחלטות המקצועיות הכרוכות בבחירת תחום הלימוד שישפיע על עתידכם.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן