רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תנקדו את זה

כמו באומנות, גם בתחום האיפור, מהווה מראה הנקודות אלמנט אומנותי חשוב שמשפיע על הלוק הסופי. האם תאמצו את הנקודות למראה האיפור שלכם? נקודה למחשבה.

אם גם אתם עמדתם בתור כדי להיכנס לתערוכה של האומנית יאיוי קוסמה ולהעלות משם סטורי, אתם לא לבד:  קוסמה בת ה-92, שהתערוכה שלה במוזיאון תל אביב כבר סולד אאוט ממזמן, פועלת ויוצרת את האומנות שלה במשך שנים רבות מתוך בית חולים פסיכיאטרי בו אשפזה את עצמה. בשנים האחרונות היא צברה פופולאריות עצומה, לא מעט בזכות האינסטגרם וכיום נחשבת קוסאומה לאמנית הכי מתויגת ברשתות החברתיות וגם בגילה המופלג, היא מהווה השראה לאמנים רבים בתחומי האומנות על שלל גווניה ואף בתחומים רבים ואחרים.  

מסתבר שגם עולם האיפור לא חף מההשראה הזו והוא מושפע לחלוטין מטרנד הנקודות והעיגולים: כבר לפני שנים זיהה אמן האיפור ירין שחף את המגמה המתפתחת הזו ובהשראתה יצר לא מעט מראות איפור שמתבססים או כוללים את המוטיב העגול הזה.

צבעי פנים לרכישה אונליין
איילינר טוש לרכישה אונליין

העיגולים שוברים את המוסכמות ומשתלבים בין קווי האיפור. הם מוסיפים רוך, אלמנט גרפי מעניין ושיקי ואפילו קריצה של הומור, תוך שהם מהווים אקססורי ייחודי שרק מוסיף עניין ליצירות איפור שלכאורה אמורות לייצג שלמות, ניקיון וטוהר ולהיראות סופר מושלמות ונקיות מכל "רעש" סביבתי.

את העיגולים ניתן ליצור בשלל טכניקות איפור: החל מניקוד פשוט באמצעות טוש או מכחול איילינר, דרך שימוש בשבלונות איפור וציור הנקודות באמצעות צבעי גוף / פנים, וכלה בשימוש במדבקות עיגול מעל עור הפנים או הגוף, צביעה ואיפור מעליהן והסרתן באופן זהיר, כך שמתחת למקומות בו הן היו מודבקות נוצרת "קרחת" של עיגול.

איפור במראה מנוקד: ירין שחף

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן