רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תכנית חיסכון במוצרי איפור

כשנכנסים לחנות איפור וקוסמטיקה אי אפשר שלא להתפעל מהמבחר העצום של מוצרי איפור הגודשים את מדפיה. המגוון הרב עלול לבלבל ולגרום לנו לבצע רכישות לא משתלמות, או אף לרכוש פריטים שאנחנו כלל לא זקוקות להם. לכן בבית ספר לאיפור ירין שחף אנו ממליצים לפני הכל לערוך "מסדר נוכחות למוצרי איפור" – לסדר את מגירת האיפור ולסלק ממנה מוצרי איפור שפג תוקפם או שהתבררו כבלתי איכותיים. רק לאחר שתערכי רשימת מלאי עדכנית ומחודשת, תוכלי לצאת לקניות איפור עם מטרה ברורה ולהימנע מבזבוזים מיותרים.

איך עושים סדר במגירה – טיפים לכל מתאפרת מבולבלת

 

קיבצנו לכבודך מספר טיפים, שיסייעו לך לערוך רה-אורגניזציה במגירת האיפור שלך. כך תוכלי להשאיר בה אך ורק את המוצרים שאת מתאפרת איתם, לדעת בדיוק מה חסר לך, לקנות מה שנדרש ולהימנע מקניית מוצרי איפור יקרים שאין בהם צורך.

  • כל אישה חייבת מייק-אפ במגירת האיפור שלה, אך רבות מאיתנו מחזיקות במספר סוגים וגוונים של מייק-אפ, ואף מתפתות לקנות סוגים נוספים. בשלב ראשון, פתחי את כל שפופרות המייק- אפ שברשותך, ודאי שהחומר בתוכן לא פג תוקף. אם גוון המייק-אפ אינו אחיד, אם המרקם מוזר ואם ריחו חמוץ – כנראה שהמייק-אפ כבר אינו מוצר איפור תקף. במסגרת הסינון, זכרי – את זקוקה למייק-אפ אחד בלבד, שיהיה בגוון הזהה לגוון הטבעי של פנייך. כל סוגי המייק-אפ האחרים הם רכישות מיותרות.
  • עלייך להחזיק במבחר צלליות בגוונים אהובים, אך קניית צלליות מוגזמת תגרום לבלגן מיותר במגירת האיפור, ומבחר האפשרויות הגדול יקשה על תהליך איפור יעיל ויגרור התלבטויות רבות. כמו כן, כשאת מגזימה וקונה הרבה צלליות חדשות, את בעצם גוזרת את גורלן של כמה מהצלליות הישנות להישכח ולהתקלקל, ומדובר בבזבוז כסף משווע. עברי על מבחר הצלליות שלך והיפטרי מהצלליות המקולקלות – אלו שמריחות רע, מכילות סדקים או שצבען אינו אחיד. לאחר שתסיימי, הכיני רשימה של צבעי הצלליות שאת צריכה באמת, ורק כשהצלליות הללו יגמרו לך – גשי לקנות איפור עיניים חדש.
  • למסקרה יש חיי מדף קצרים ביותר (חצי שנה בלבד), ולכן לא כדאי להשקיע בכל פעם בקניית מסקרה יקרה מהאיכות הגבוהה ביותר. העדיפי מסקרה מאיכות בינונית – כך לא תחושי נקיפות מצפון כשתיאלצי לזרוק אותה לפח לאחר שיפוג תוקפה.

בנוסף לכך, כשאת יוצאת לקנות איפור, תוכלי לחסוך על ידי קניית מוצרים, שיכולים להחליף את מקומם של אחרים. למשל:

  • נשים רבות ממהרות לקנות קונסילר, וזאת למרות שכבר יש ברשותן מייק-אפ איכותי שעושה את העבודה מצוין. אנו ממליצים להימנע מבזבוז כסף מיותר על קונסילר, ובמקום זה להשקיע בקניית מייק- אפ איכותי, שגם מעניק לעור מראה חלק וגם מסתיר את הפגמים שבו.
  • כמעט לכל אישה יש במגירת האיפור גם סומק וגם צללית, כאשר מדובר למעשה באותו מוצר בדיוק! במקום לבזבז כסף על סומק פשוט, השקיעי בקניית מספר צלליות בגווני ורוד וחום – כך תקבלי שני מוצרים במחיר של אחד, ותחסכי לעצמך כסף רב.

לסיכום – חידוש פריטים במגירת האיפור שלך הוא 'חוקי' כל עוד הדבר נעשה בחוכמה ותוך התחשבות בתקציב. התחילי לפעול על פי הטיפים שהענקנו לך, ותוכלי לחסוך כסף רב מבלי להתפשר על איכות מוצרי איפור שאת רוכשת.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן