רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תיק מרהיב במינימום תקציב

בין אם אתם בדיוק מרכיבים לעצמכם ערכה מקצועית של איפור, או מעדכנים ומרעננים ערכה קיימת, חשוב לדעת מה צריכה לכלול ערכה שכזו. אם רק סיימתם ללמוד את מקצוע האיפור לאחרונה, אתם ודאי מחזיקים בתיק את ה"ערכה המקצועית" שחילק בית הספר שלכם בתוספת עוד מוצרים שככל הנראה קניתם בדרך. הנקודה היא שתמיד, לפני שיוצאים לעבוד בפעם הראשונה, מקנן החשש שמא שכחתם להביא איתכם משהו, מה שמוביל הרבה מאפרים לרצות לרכוש עוד ועוד מוצרים

אז נכון, הרצון להיות אחראיים ולהחזיק בתיק שלכם הכל מהכל הוא ברור ולגיטימי, אבל בדיוק כמו בסוגיית "הביצה והתרנגולת"  כשלא ברור מה קודם למה, גם במקרה הזה, אם עוד לא הרווחתם שכר ממקצוע האיפור, איזו הצדקה קיימת להשקיע סכומים גדולים כל כך בציוד?

אם עד לפני כמה שנים היינו מתחבטים איזה מייקאפ (אחד!) לקנות בתקציב מוגבל, הרי שהיום מגוון אפשרויות הרכישה והחברות שמציעות מוצרים וציוד במחירים נמוכים גדל משמעותית. צריך רק לדעת במה לבחור ולסגל הרגלי צרכנות נבונה.

חנויות איפור ומוצרים תוצרת סין

אין זה סוד, כי בישראל פועלות (בהצלחה לא מבוטלת) חנויות המשווקות מוצרי איפור ואביזרי איפור קבועים/מתכלים מתוצרת סין במחירי "לואו קוסט".  המחירים מצחיקים עד מגוחכים והאיכות לעיתים מפתיעה לטובה ולעיתים מאכזבת.

בד בבד, עם פריחת אתרי המסחר הסיניים והשילוח המהיר לישראל, קיימות גם באונליין הצעות מפתות של מוצרים במחירים מגוחכים וגם במקרים הללו, לא תמיד קיים מספיק מידע על מקורם של מוצרי האיפור ואיכותם. בנוסף חלק מאתרי האונליין מציעים למכירה מוצרי איפור ממותגים "ידועים ומוכרים" במחירי רצפה, רק שלמעשה מדובר בזיוף.

ההמלצה שלנו: אם יש ספק- אין ספק – אל תכניסו לעולם לתיק האיפור שלכם מוצר שאיכותו לא ידועה לכם ושמקורם אינו ידוע, גם אם המחיר מפתה.

חשוב לזכור ולציין כי במידה ואתם רוכשים בחנויות ה"לואו קוסט" בישראל מוצרים הנושאים אישור משרד הבריאות, הרי שקנייתכם בטוחה ולא מסכנת את הלקוחות שלכם.

ההמלצה שלנו: לכו לחנויות ה"לואו קוסט", נסו את המוצרים וקבלו החלטות רק על סמך ניסוי: אם המוצר איכותי מספיק לטעמכם ומספק את הסחורה ברמת ביצוע, אתם לגמרי יכולים להחזיק בו ולהשתמש בו. 

מה מומלץ לרכוש בחנויות מתוצרת סין ובחנויות האונליין בלי לחשוב פעמיים?

את כל האביזרים שתמצאו (ותמצאו!) במחירים מגוחכים: ספוגיות, פאפים, נרתיקי מברשות, מברשות איפור לגיבוי, אירגוניות, תיקים, נרתיקים, ציוד מתכלה ועוד. כל אלה יכולים לחסוך לכם שקלים רבים בבואכם להרכיב תיק איפור מקצועי ואם גיליתם שהם לא מספיק טובים – תחליפו או פשוט תקנו חדש. במחיר שהם עולים, תוכלו להרשות לעצמכם לפחות לנסות.

לקנות בסיילים ובמבצעים

בישראל וגם בעולם, שווה לעקוב אחרי מבצעים וסיילים. לא תמיד זה יתאים לכם מבחינת זמן או מחיר, אבל זו הדרך הבדוקה והמוכחת להצליח ולרכוש לעצמכם מוצרים יוקרתיים יחסית, במחירי מבצע שלעיתים הם חד פעמיים.

איך יודעים על סיילים ומבצעים?
נרשמים לכל ניוזלטר אפשרי של כל חברת איפור ומקבלים מידע כשמתחילה מכירה. עוקבים ברשתות החברתיות אחרי החברות היוקרתיות והנציגויות שלהן בארץ וכך לא מפספסים מכירות והצעות שוות וכמובן נרשמים לכל מועדון לקוחות ל חברות איפור וחנויות איפור שמאפשר הרשמה חינמית.

לסיילים ומבצעים בחנות האונליין שלנו לחצו כאן

הנחת מאפר

בחלק מחנויות האיפור המקצועיות תוכלו להירשם כמאפרים וליהנות מהנחת מאפר. חברות קוסמטיקה ואיפור רבות מוקירות את הקהל המקצועי ולא בכדי: הקהל המקצועי הינו קהל אשר צורך מוצרים על בסיס קבוע ובתדירויות גבוהות יותר. בניגוד לאישה רגילה אשר קונה את מוצרי הטיפוח והאיפור שלה לצרכים אישיים ובקצב איטי יחסית, הרי שהמאפרים מאופיינים ככאלה אשר קונים מוצרים לשימוש שוטף במהלך העבודה. זו בדיוק הסיבה שבגללה זיהו חברות הקוסמטיקה והאיפור המקצועיות את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בקניות מרובות ומתוך רצון לתעל זאת לקניות חוזרות ולנאמנות לקוחות, המציאו את ההנחה לאנשי מקצוע.  בצורה הזו כולם מרוויחים:  החברות מרוויחות לקוחות נאמנים, חוזרים ומתמידים והמאפרים נהנים ממחירים נוחים כל השנה, ללא קשר למבצעים שוטפים.

הירשמו למועדון הלקוחות שלנו למבצעים והנחות

רכישות אונליין ממדינות אירופאיות ומארה"ב:

אם בעבר, היינו "נוסעים לחו"ל" ומביאים איתנו במזוודות המון מוצרי איפור שנרכשו מעבר לים, הרי שבעידן הקורונה המגמה הזו נעצרה כמעט לחלוטין ומאידך, החלה פריחה של רכישות אונליין מחנויות איפור באירופה וארה"ב שמספקות שירותי משלוח לישראל.

ומה עם התדמית והמיתוג?  הנה סוגיה שלא מעט מאפרים מתחבטים בה: בבואכם לגבות סכום לא מבוטל עבור איפור כלה, אותה לקוחה שלכם תרצה ודאי להיווכח כי בתיק האיפור שלכם קיימים מוצרים "נחשבים" ולא מוצרים שנקנו בכמה שקלים בודדים (על אף שהם יכולים לספק ביצועים מעולים למרות מחירם הנמוך).

ההמלצה שלנו: דאגו לייצר תמהיל נכון:  שלבו בתיק האיפור כמה מוצרים יוקרתיים יחסית ולצידם גם מוצרי "לואו קוסט". בצורה כזו, תוכלו לשדרג את תיק האיפור שלכם באורח משמעותי ובמינימום השקעה ועדיין לשמור על בריאות הלקוחות שלכם ועל תדמית מקצועית מכובדת ומיתוג נכון. 

לסיכום: חברות רבות (כולל הידועות והמכובדות ביותר בתחום האיפור והטיפוח) מייצרות את מוצריהן במפעלים בסין. צמד המילים "תוצרת סין" אינו מילת גנאי חלילה וקיימים מוצרי איפור רבים טובים ואיכותיים המיוצרים בסין . זכרו תמיד כי אחריותכם כאנשי מקצוע בהווה או בעתיד הינה לדעת לבחור את המוצרים המתאימים לכם במחירים המתאימים לכם, ללא כל קשר למקום בו הם יוצרו.

היתרון: האתרים הללו מציעים לעיתים מוצרים מוכרים שנמכרים גם בישראל במחירים שלעיתים נמוכים משמעותית. יתרון נוסף: האפשרות לרכוש מוצרים שאינם נמכרים בישראל (ומיוצרים בארה"ב או באירופה תחת תנאי ייצור קפדניים ותווי תקן אירופאים/אמריקאים מחמירים ביותר)

החיסרון: המשלוח לעיתים לוקח כמה שבועות ואם אתם לחוצים בזמן, זה לא הפתרון עבורכם. חסרון נוסף:  עלות הזמנה מוגבלת בסכום ואם חרגתם, תשלמו עמלה למכס.

למוצרי האיפור של WOW בחנות האונליין שלנו לחצו כאן

מוצרי איפור תוצרת טורקיה:

בשנים האחרונות חלה פריחה ביבוא לישראל של מוצרים תוצרת טורקיה. חשוב להזכיר: הייצור בטורקיה מתהדר ב"תקן אירופאי", כפוף לחוקים ולמגבלות של האיחוד האירופאי המחמירים והקפדניים, מה שמבטיח שכשאתם קונים מוצרי איפור תוצרת טורקיה, אתם מקבלים בתמורה מוצרים סופר איכותיים

המחיר? מפתיע לטובה. מוצרי האיפור הטורקיים אולי טיפה יותר יקרים בהשוואה לאלה הסיניים אך עדיין מהווים אופציה נוחה במחיר ומספקים תמורה מעולה לכספכם, איכות מצוינת ו"שקט תעשייתי" כשאתם יודעים איפה מיוצר המוצר שאתם רוכשים ומה המשמעויות של "תקן אירופאי"

למוצרי האיפור של פלורמר בחנות האונליין שלנו לחצו כאן

למוצרי האיפור של גולדן רוז בחנות האונליין שלנו לחצו כאן

למוצרי האיפור של גבריני בחנות האונליין שלנו לחצו כאן

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן