רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תווי פנים חדשים

משחקים של גווני מייקאפ, שימוש באור וצל יכולים ליצור אפקטים שונים ביצירת תווי פנים חדשים.עולם משחקי האור והצל הנחו את אנסטסיה מיילר, מורה בכירה בבית הספר של ירין שחף בעודה מתכננת את מראה האיפור המוצג מטה. אנסטסיה מורה בכירה בקורס "שואו" – המהווה קורס התמחות מתקדם למאפרים, מלמדת את התלמידים שימוש בטכניקות ואפקטים מיוחדים והיא מלמדת שיעור מיוחד המוקדש לציורי גוף.  יש כמה עקרונות בסיסים אותם היא מלמדת בשיעור והוא שימוש במשחקי אור וצל – הצללות והארות. הארות מגדילות, מאירות, מבליטות אזורים מסוימים בעוד שהצללות ומשחקים בגוונים כהים במקומות הנכונים, ישקיעו ויצרו אזורים מסוימים. שילוב נכון באור וצל יצרו תלת מימד ויעניקו חיים לציור. עקרונות חשובים אלו הנחו את אנסטסיה במראה האיפור אותו יצרה.

ההשראה לאיפור הורכבה מכמה דברים: הסדרה TRUE BLOOD  –  מדובר על סדרת טלוויזיה אמריקאית העוסקת בדו קיום של בני  אדם וערפדים  החיים בעיר דמיונית. הסדרה מלאה באפקטים מיוחדים הקשורים לעולם האיפור וזכתה במספר פרסים. השראה נוספת היא אלכס בוקס – מאפרת בריטית המשתמשת במשחקי אור וצל לשינוי תווי הפנים בעבודות האיפור שלה. אנסטסיה יצרה את מראה האיפור שלה על ידי משחקים של גווני מייקאפ שונים, החל מבהיר ועד לכהה, טשטושים שיצרו טקסטורות מעניינות והובילו ליצירת תווי פנים חדשים!

הגבות עוצבו מחדש, מבנה האף שונה והצללות הלחיים חיטבו את הפנים, גם הסנטר קיבל תשומת לב: אנסטסיה יצרה אשליה של סנטר קטן יותר, הכל יחד יצר תווי פנים שונים מתווי הפנים המקוריות של הדוגמנית… את השפתיים הדגישה אנסטסיה באמצעות הגדלה פיגורטיבית משמע שירטוט מחדש של השפתיים והגדלה נפחית –שימוש בגוון בהיר במרכז השפה על מנת לתת נפח ועוצמה. 

הגדלת השפתיים באמצעות איפור

התוצאה : דמות חדשה שנוצרה על ידי משחקים של גוונים: כהה ובהיר!

איפור:אנסטסיה מיילר,דוגמנית:עדי כהן, שיער: טליה ניימן, צילום: אבי משולם

 

איפור:אנסטסיה מיילר,דוגמנית:עדי כהן, שיער: טליה ניימן, צילום: אבי משולם

 

איפור:אנסטסיה מיילר,דוגמנית:עדי כהן, שיער: טליה ניימן, צילום: אבי משולם

 

אנסטסיה בזמן עבודה

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן