רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

שגרת האיפור המקצועית שלך

מוצרים נכונים

בבחירת מוצרי איפור לתיק האישי של אישה, חשוב לקחת את הזמן בבחירת המוצרים הנכונים לה ביותר.

לרוב, התייעצות עם אמן איפור מקצועי והשתתפות בסדנא אישית לאיפור יתרמו רבות למודעות של המתאפרת וילמדו אותה בדיוק מה מתאים לה, ומה צריך להיכנס לתיק האיפור שלה. מוצרים פרקטיים המותאמים לסוג העור ולסגנון המתאפרת יקצצו את משך מלאכת האיפור ויביאו לתוצאות זריזות ומקצועיות. שאלות כגון איזה סוג עור יש לי? מהי צורת העיניים שלי ואיזה איפור יחמיא לי ביותר? איפה ניתן למצוא מוצרי איפור המתאימים לעור רגיש או לאלרגיות מסויימות?… כל אלה יענו בהרחבה בסדנאת איפור מקצועית.

זמן = כסף

אלמנט הזמן (או היעדרו) הוא אלמנט חשוב בבחירת המוצרים ובביסוס שגרת איפור. אם יש לך 15 דקות המוקדשות לאיפור בכל בוקר, עדיף ששגרת האיפור שלך לא תכלול הדבקת ריסים, למשל. אם את נוהגת להתאפר 'על הדרך' ברכב, במונית או ברכבת בדרך למעוז חפצך כדאי לך להצטייד במספר קטן של מוצרי איפור טובים אותם תוכלי לייעל למספר מטרות. עיפרון חום בגוון ניטרלי, יוכל לשמש להדגשת הגבות ולאיפור העיניים. ליפסטיק עמיד יוכל לשמש גם כסומק, במידה ותלמדי להניח אותו על הלחיים בצורה נכונה. חשוב שתיק האיפור שלך ישרת את הזמן העומד לרשותך שכן אם תהליך האיפור יהפוך למסורבל עבורך, סביר להניח שתמצאי את עצמך מוותרת עליו לגמרי.

איפור לבוקר או איפור לערב?

לעיתים, יום ולילה מתמזגים להם בשגרת יומנו בלי שעצרנו להתרעננות אמיתית. חשוב שבשגרת האיפור שלך תהיה לך את האפשרות להפוך איפור בוקר לאיפור ערב במספר שלבים פשוטים. לרוב, הגורמים שהופכים איפור יום ניטרלי לאיפור ערב זוהר הם המרקם של מוצרי האיפור והרוויה שלהם בצבע. אם בבוקר בחרת בצללית במרקם מאט, צללית מבריקה שתונח מעל הצללית הקודמת תשדרג את המראה לערב חגיגי יותר. ליפסטיק בעל פיגמנט עוצמתי יעניק לך מיד מראה מאופר ומוקפד המתאים יותר לערב מאשר ליום יום. בעזרת שניים או שלושה מוצרים יעודיים ומעט ידע על אופן השימוש בהם ניתן להפוך כל איפור יום יומי למראה איפור זוהר יותר.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן