רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

קורונה בסטייל

כולנו נמצאות בבית המון בתקופה האחרונה, כולנו מתאפרות פחות, מתלבשות פחות ומעצבות את השיער פחות. חלקנו יושבות בבית ומחלקות את זמננו בין צפייה בסרט, העלאת סטורי חדש וזלילה של משלוחי טייק אווי וניתן לומר כי באופן כללי, כל עניין הנראות של רובנו נכנס לסוג של הקפאה.

תוסיפו על כך את היובש הנכפה עלינו מכל מכשירי החימום: התנורים, המזגנים ומפזרי החום שרק "תורמים" תייבוש מאסיבי של עור הפנים ולמראה חסר חיות ועייף.

לכן דווקא עכשיו בתקופת הסגר,  זוהי הזדמנות מצוינת לעשות "אוברול" לעור הפנים ולהקדיש לו אקסטרה-טיפוח, על מנת שכשנצא מהסגר ומהבידודים, ניראה מיליון דולר. הנה כמה הצעות שיעזרו לכולנו לסיים את  ה"קורונה טיים" בסגר ולצאת לעולם בסיומה של התקופה הסגורה הזו עם עור פנים מושלם.  

פילינג גרגירים

לרכישת פילינג גרגירים לחצו כאן

קיימים סוגים שונים של פילינג, כשהנפוץ ביותר הוא ה- EXFOLIATOR- אותו "פילינג גרגרים" אשר מתפקד כמקלף תאים מתים משכבת העור העליונה, מה שממריץ את מחזור הדם ומותיר את מראה העור רענן.  זהו למעשה קרם המכיל גרגירים בעובי משתנה, אותו מורחים על הפנים ומבצעים תנועות סיבוביות להסרת התאים המתים מעל פני העור.

איך משתמשים? מעל עור נקי ורטוב מעסים בעדינות את קרם הפילינג ו"מקרצפים" באמצעות את עור הפנים. שוטפים במים פושרים את שאריות החומר ומסיימים במריחת סרום וקרם לחות. חוזרים על הפעולה אחת לשבוע או פעמיים בשבוע לכל היותר.

בעלי עור רגיש?  חשוב לזכור כי הגרגירים אותם מכיל הפילינג עלולים ליצור גירוי או להחריף מצב של רגישות בעור הפנים ולכן לא מומלץ להשתמש בפילינג גרגירים מעל עור רגיש כלל.

קרם לחות מפיג מתחים

לרכישת קרם לחות לחצו כאן

אם לא מספיק מזג האוויר היבש שמשפיע על מראה העור שלנו לרעה, נוספו לחלקנו דאגות נוספות: המצב הכלכלי, המצב בעבודה וכל אי הוודאות שאופף את התקופה האחרונה אותה אנו חווים. חשוב לדעת שיש קרמים שמטפלים גם במצב העור ונותנים מענה לצרכי הלחות שלו אבל גם מסוגלים להפיג מראה עייף שנוצר בדרך כלל מסטרס וממתחים.

קרם לחות כזה משמש כעזרה ראשונה לעור פנים עייף שנראה כאילו הוא "זקוק להחייאה" והוא מכיל ויטמינים ורכיבים שמתמוססים בשחרור איטי על פני עור הפנים ובעומק שכבות העור. כך נוצר מראה רענן וזוהר שנמשך לאורך זמן וסימני העייפות והיובש מטשטשים.

 איך משתמשים? מורחים על עור נקיף בוקר וערב לפי הצורך ולפני איפור.

מסכת לחות ללילה

לרכישת מסכת לחות ללילה לחצו כאן

קיימים המון סוגים של מסכות פנים, כשכל אחת מהן מעניקה תוצאות אחרות. ניתן להשיג מסכות שונות המיועדות לסוגי עור שונים כמו מסכה לעור שמן המבצעת ספיחה של עודפי שומן, מסכה לעור יבש המבצעת הזנה עמוקה ועוד. מסכת הלחות לשימוש בלילה מתפקדת כ"בוסטר" לחות: תפקידה של המסכה הוא לספק לעור הפנים חומרי הזנה ברמה מרוכזת ולכן ניתן להשתמש בה במקום קרם הלילה השגרתי, פעם -פעמיים בשבוע ואפילו יותר, במקרה של יובש קיצוני.

איך משתמשים?  מורחים כמות נדיבה של המסכה על עור פנים נקי במקום קרם הלילה הרגיל. המסכה תיספג במשך שעות הלילה ותעניק לעור הפנים את ההזנה המוגברת לה הוא נזקק.

פילינג לשפתיים

לרכישת פילינג לשפתיים לחצו כאן 

לכולנו מתייבשות השפתיים בחורף וכולנו יודעות כי מריחת  שפתון על עור שפתיים יבש, אינה נראית במיטבה ולכן מומלץ תמיד להסיר שאריות של עור יבש טרם תחילת מלאכת האיפור. המוצר הזה  נועד להסיר שכבה של עור מת, קשה ויבש מהשפתיים. הפורמולה שלו מכילה גרגירים אשר גורמים להסרה בשילוב מלחים וחומצות עדינות המאכלות את העור היבש.

איך משתמשים? מורחים על שפתיים נקיות ממש כמו שמורחים שפתון.  במקרה של שפתיים יבשות באופן קיצוני ניתן לחזור על הפעולה שוב ושוב ללא מגבלה של ממש. בתום הפעולה חשוב למרוח באלם או קרם לחות לשפתיים. חשוב לסיים את הפילינג ולמרוח את השפתיים בלחות עוד לפני תחילת מלאכת האיפור הכללית, על מנת שלשפתיים יהיה זמן להתאושש מהתהליך ולספוג לחות, בטרם תאפרו אותן.

ומה אם השפתיים שלכם סדוקות או פצועות? חשוב לזכור כי השימוש בפילינג אסור במקרה של שפתיים פצועות, סדוקות ובמקרה של הרפס בשלבי התפרצות או החלמה באזור השפתיים.

הזנה לשפתיים

לרכישת הזנה לשפתיים לחצו כאן

מדובר בלחות מרוכזת לשפתיים המגיעה בצורה של שפתון שקוף או באלם (משחה). מדובר במוצר המעניק לחות ומסייע בשיקום של שפתיים יבשות ופגומות. בנוסף הוא גם מעניק הקלה מיידית במקרה של שפתיים סדוקות וכואבות.

איך משתמשים? מורחים בתדירות המתאימה לפי הצורך של מצב השפתיים והתחושה. אם אין מגבלה של יובש או פציעה בשפתיים, ניתן למרוח לפני הלחות פילינג שפתיים להסרת תאים מתים ורק אז למרוח את הלחות ובכך להגביר את האפקט של חדירת החומרים הפעילים אל עומק העור. 

לחות לגוף בספריי

לרכישת לחות לגוף בספריי לחצו כאן

לטפח את עור הפנים זה יפה אבל לא מספיק: חשוב לזכור שלעור הגוף יש גם צרכים ושהוא נוטה להתייבש לא פחות מעור הפנים  רובנו מתעצלים למרוח קרם גוף מהסיבה שהוא "קר" במגע על העור בחורף, לא נספג כמו שצריך וגם בגלל שקשה למרוח אותו באזורים בעייתיים כמו על הגב, לדוגמה. הלחות שמגיעה בספריי פותרת את כל האתגרים הללו: בלחיצה על מתג ההתזה, מתפזרת שכבת לחות דקה ומדודה על העור (ממש כמו שמתיזים דאודורנט) , החומר לא "קר" במגע ובאמצעות ההתזה ניתן להגיע לכל אזור בגוף, כולל הגב. בגלל שכבת ההתזה הדקה מאד, אין צורך למרוח את הלחות על העור, משום שהוא נספג בעצמו תוך שניות ומותיר את עור הגוף שלנו לח ונעים.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן