רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

קארין מדווחת מהשטח

תאור מוצר: פלטות המכילות 5 צלליות כל אחת, מבית חברת האיפור המקצועי 'אטלייה' המיובאת לארץ מצרפת.

דבר המפרסם: באתר האינטרנט הרשמי של חברת 'אטלייה' מספרים כי מדובר ב "צלליות רכות ועמידות במים, עשויות מפורמולה ייחודית המכילה טלק עטוף בסיליקון מזין. הצלליות מגיעות בשלוש טקסטורות: צלליות מאט, צלליות מנצנצות וצלליות במרקם פנינה. עמידות לשעות רבות ובעלות כיסוי רווי בצבע ונוח למריחה. הצלליות מועשרות בחומצות שומניות לאפקט קרמי ואחיד. אבקת 'מיקה' ייחודית גורמת לצלליות להראות זוהרות במיוחד ולאור הפוגע בהן להתפזר באופן אחיד". אין מה לומר, אטלייה יוצרת ציפיות גבוהות מהצלליות המבהיקות שלה.

דבר הנסיינית: בשלוש מילים, שאפו שאפו שאפו. הצלליות של אטלייה מתאימות לתאור שלהן באתר באופן מושלם. הן אכן נוחות מאוד לשימוש, נמרחות בקלות ובצורה אחידה ומקנות מראה עשיר בצבע. הן מתערבבות אחת עם השניה בצורה מושלמת כך שניתן בעצם ליצור אינסוף שילובים וגוונים לכל מטרה. טפטפתי עליהן מספר טיפות מים על מנת לבדוק את הטענה שהן עמידות במים, ולאחר רבע שעה הטיפות העגלגלות עוד נחו להן על הצללית בצורה מושלמת ולא נספגו בה כלל. איפרתי אישה בוגרת בעלת עפעף שומני במיוחד לאירוע ערב, וקיבלתי דיווח שהצלליות שרדו את הערב ללא מריחות ותזוזות. החיסרון היחסי היחיד של הפלטות המקצועיות הללו הוא שהן מורכבות מצבע יחיד בחמישה גוונים (למשל, חמישה גווני כחול, מכהה לבהיר על פלטה אחת). אין אפשרות לשלב צבעים שונים בפלטה אחת, מה שבשבילי מעט מגביל את חופש היצירה. כל הגוונים של צלליות 'אטלייה' שימושיים ביותר בתיק איפור של כל אמן איפור ולכן הפיתרון שאני מצאתי הוא פירוק של הפלטות (בעדינות!!!) והרכבה מחדש של מס' פלטות בתבנית אחת גדולה (השתמשתי בפלטה ריקה שרכשתי בחנות איפור מקצועי. הפלטה הצליחה לאכלס בנוחות  צלליות מחמש פלטות של 'אטלייה').

מסקנה: מוצר חובה בכל תיק איפור. אני ממליצה על הצלליות הללו בחום לכל אמן איפור או אישה המעוניינת לרכוש צלליות שישמשו אותה נאמנה לשנים רבות. לתלמידי איפור, הפלטות מספקות מגוון עשיר של גוונים החיוניים לבניה חכמה של תיק איפור מקצועי.

גוונים: אינסוף. ישנן כ- 20 פלטות שונות המכילות את כל גווני הקשת. כפי שציינתי קודם, הצלליות מתערבבות אחת עם השניה בצורה מושלמת ועל כן אין סוף לאפשרויות.

רכיבים אלרגניים: צלליות המותג 'אטלייה' אינן נחשבות היפואלרגניות אולם לא ידוע על מרכיב ספציפי העלול לגרום לרגישות יתר. צלליות בגוון סגול (של כל חברות האיפור ובכלל זה גם של המותג 'אטלייה') גורמות לעיתים נדירות לרגישות מסויימת בעיניים. אם ידועה לכם רגישות מהסוג הזה, יש לנסות את הצלליות בחנות לפני הרכישה.

מחיר (לפלטה אחת): מחיר לצרכן בחנות האיפור של ירין שחף: 205ש"ח. מחיר לתלמידי בית הספר או לאמני איפור בעלי תעודת מאפר: 174ש"ח.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן