רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

קארין בודקת

תאור מוצר: טוש ליפסטיק המכיל חומר מיימי המיועד להכתמה של השפתיים, להענקת מראה טבעי ושקוף.

דבר המפרסם: בקטלוג המוצרים של חברת B Cosmic גורסים כי: "ליפסטיין הינו פיתוח מיוחד וחדשני של נוזל על בסיס מים המעניק צבע טבעי היוצר נפח לשפתיים לאורך שעות. המוצר תוכנן במיוחד כדי לאפשר הנחה רכה ומדוייקת. מתייבש במהירות, נצמד היטב לשפתיים ומשאיר אחריו גוון שאינו דוהה, אינו נמרח ועמיד לאורך זמן. מעניק לחות ומרכך את השפתיים".

דבר הנסיינית: ובכן חברים, התרשמתי. ליפסטיין אכן מקיים את רוב ההבטחות המיוחסות לו, מדובר במוצר נפלא ונוח מאוד לשימוש. מרחתי אותו על השפתיים בבוקר, לפני הקפה. הוא נמרח בקלות ונתן גוון עדין וטבעי לשפתיים שהזכיר לי את האפקט שנוצר כשאוכלים ארטיק בטעם דובדבן. חודו המדויק של הטוש מאפשר ציור מדויק ומקצועי של קו השפתיים ונשאר קשיח ויעיל גם לאחר שימושים רבים. הגוון אכן החזיק מעמד לשעות רבות ושרד בהצלחה 2 כוסות קפה וארוחת בוקר קלילה. אחרי ארוחת הצהריים היה צורך בשיפוץ קל, אם כי לדעתי אישה פחות פרפקציוניסטית היתה מסתפקת גם בגוון העדין שנותר אחרי האכילה. בכל אופן, ליפסטיק המחזיק מעמד 6 שעות הוא לכל הדיעות מוצר מהסוג העמיד. השתמשתי בליפסטיין לאיפור כלה שביקשה מראה עדין ככל האפשר, לאחר שאיפרתי אותה היא התעקשה לקנות את הליפסטיין ממני באותו הרגע. למחרת קיבלתי דיווח שהוא שרד את הערב ונראה נפלא גם לאחר שעות רבות על רחבת הריקודים. לא הבחנתי בתוספת נפח לשפתיים על אף ההבטחה בתיאור המוצר. על אף שהמוצר לא העניק לחות לשפתיים, הוא בהחלט אינו מייבש אותן מה שקורה בדרך כלל עם ליפסטיקים עמידים.

מסקנה: מוצר מצויין לכל אישה או מאפרת, מומלץ בחום.

גוונים: קיימים שני גוונים, ורוד בהיר וטבעי או ורוד דובדבן עמוק יותר. בכל מקרה, ניתן לעבוד עם המוצר בשכבות לשליטה מלאה בעומק הגוון.

רכיבים אלרגניים: המוצר איננו נחשב היפואלרגני אולם לא דווח על אלרגיות כלשהן בעקבות השימוש.

מחיר: 90 ש"ח מחיר לצרכן, 72ש"ח מחיר למאפר בחנות בית הספר של ירין שחף.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן