רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

עיצוב תסרוקות להפקות אופנה

הפקות אופנה במגזינים נחשבים, הפקות אופנה, קליפים ותצוגות  הופכים להיות עם השנים חגיגה צבעונית הכוללת מחשבה על כל פרט במראה הסופי של הדוגמנית. זה לא סוד שעיצוב התסרוקת הפך להיות חלק חשוב באווירה הכללית אותה רוצה המעצב/המאפר ליצור. איך מתחילים? מה רוצים ליצור? מה הטרנדים המובילים שהופכים כל לוק למנצח?

הכל מתחיל בראש

בחירת האיפור תותאם כמובן לסטיילינג יחד עם עיצוב השיער, כלומר, בכדי ליצור מראה מנצח ובלתי נשכח חשוב לתת תשומת לב לכל פרט ופרט, ולהקפיד שכל חלק במראה זורם ומתאים אחד לשני. לוק שיש בו איפור מרשים אך עיצוב שיער או סטיילינג שהוזנח , יאבד מהכוח של המראה. איך בוחרים תסרוקת שתשלים ו"תחזק" את הלוק? המחשבה הראשונית שצריכה להוביל אתכם הינה על האווירה אותה תרצו להעביר לצופה: מראה רומנטי ומתוק? מראה כוחני ועוצמתי? אוונגרדי? פשוט ולא מתאמץ? או אולי לשלב בניהם…רומנטי ואוונגרדי? כוחני אך לא מתאמץ? נכון, זה יכול לבלבל, אבל זה בדיוק הקסם של בניית מראה של "טוטאל לוק" מרשים. לאחר ההחלטה על כיוון האיפור והסטיילינג, עיצוב השיער ישלים את הקונספט ויחזק אותו.

את ההשראה לעיצוב התסרוקת ניתן לקבל מכמה אפשרויות:

מחקר תקופתי

האפשרות הראשונה הינה: מחקר תקופתי, בכל עשור ישנו עיצוב שיער המזוהה איתו. מעשורים אלו נלקחים היום עשרות רעיונות או מחוות מכוונות. כמובן שאם כל המראה הינו מחווה לעשור מסוים – מחקר תקופתי הינו הכרחי, אך ניתן לקחת רעיונות ואפשרויות גם אם ההפקה אינה מחווה לעשור מסוים. לדוגמא: שנות החמישים- עיצוב שיער התאפיין ברולים, מטפחות, שיער הבנוי מטקסטורות וצורות של גלים, ניתן לראות היום כי טרנד זה חוזר הן בהפקות אופנה והן בעיצוב התסרוקות בעולם הכלות: שיער גלי ורומנטי הבנוי מרולים… שנות השמונים היו ניחנות בתסרוקות של "קוצים" ומוהיקנים…ניתן לראות היום את אופנת המוהיקן והמראה "המנופח" חוזר בסגנון מעט שונה, אך הבסיס לבניית ואפיון התסרוקת בנוי ממחקר תקופתי.

מגזינים ותצוגות אופנה מובילות

הפקות אופנה במגזינים נחשבים ותצוגות אופנה  מציגים לנו שלל רעיונות ובעיקר מציגים את הטרנדים העכשוויים. לעיתים נתקל בלוקים קיצונים וזאת על מנת לשדר נוכחות ושהלוק ישמר בזיכרון. מחקר של מעצבים מובילים ודרך הצגת הקולקציה האחרונה שלהם, היא דרך מצוינת להתעדכן.

טרנדים מובילים

מעבר לסגנון עיצוב התסרוקות  המושפע מהעשורים השונים ובניהם שנות החמישים כמו שכבר הזכרנו , ניתן להבחין בכמה טרנדים הנמצאים עימנו כבר תקופה ארוכה וניתן לעשות בהם שימוש , החל מהפקות אופנה ועד לעיצוב שיער אישי ליום – יום.

שיער פסטלי

הצבעים חוזרים לאופנה ובעיקר צבעי הפסטל! צבעי הפסטל היו מאופיינים עוד במאה ה-19  נשים היו צובעות את שיערן לאפרפר עם טון ורדרד או סגלגל…והיום הצבעים חוזרים לאופנה. בין אם זה על המסלול ובין אם זה כטרנד שניתן להתהדר בו ביום – יום ( צביעת הקצה של השיער בגוונים פסטלים- ורודים, או פס בהיר אחד בשיער כרמז…).

טרנד הווליום

ווליום – ניפוח השיער,כמה שיותר נפוח, כמה שיותר מורם, יהפוך את המראה לאוונגארדי ועוצמתי. בחירה מוקצנת של ניפוח תשמש בהפקות אופנה מובילות, יחד עם זאת ניתן לראות את הענקת הנפח גם במראה רומנטי במינונים קטנים: ניפוח ב"פוני", ניפוח ה"גל" שנוצר בעקבות שימוש ברולים ועוד.

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן