רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

סנונית ראשונה לאיפור פורים

בסיס האיפור

התחילו במריחת קרם לחות על עור נקי, על מנת להכין אותו לאיפור. התאימו בסיס איפור (מייקאפ) בגוון התואם את גוון העור ומרחו אותו כל הפנים והצוואר בעזרת ספוגית או מברשת. מתחת לעיניים, באיזור בו בדרך כלל קיימות כהויות, מרחו בעזרת ספוגית או מכחול קונסילר התואם את גוון העור. קונסילר בגוון כתמתם יכסה כהויות שצבען אפרפר. קבעו את בסיס האיפור בעזרת פודרה שקופה, או פודרה התואמת את גוון העור. לאיפור לקראת מסיבה עדיף להשתמש בפודרה בתפזורת ולהניח אותה על העור בטפיחות באמצעות פאף, כך תבטיחו את עמידות האיפור לשעות רבות.

הצללות וסומק

מתחת לעצם הלחי, הניחו צללית בגוון חום בהיר בגימור מאט. התחילו מהאיזור הקרוב יותר לאוזן והברישו את הצללית לכיוון איזור אמצע האף כדי ליצור הצללה והדגשה של עצם הלחי. על עצם הלחי, הניחו בעזרת מברשת סומק בגוון טבעי (חום-אדמדם, ורוד 'מלוכלך' וכו'). למראה זוהר ניתן להוסיף מעל לעצמות הלחיים שימר, שיעניק מראה חגיגי יותר ויאיר את מסגרת העיניים.

עיניים

הניחו בסיס לצלליות (מייקאפ, קונסילר או פריימר) על כל שטח העפעף ובעודו רטוב, טפחו בעדינות על גלגל העין עם צללית בגוון אפור-כחול מבריק. בשקע העין, הניחו בטפיחות את אותה צללית אפורה כחולה מעורבבת עם מעט מהצללית בה השתמשתם ליצירת ההצללה בלחיים. מתחת לעצם הגבה הניחו פודרה שקופה, טשטשו את הצלליות היטב לקבלת מראה מלוטש ועדין. תחמו את העין בעיפרון לבן, ומעליו טפחו בעדינות עם צללית לבנה על מנת לקבע את העיפרון ולשמור על עמידותו. מתחת לקו הריסים הניחו צללית כחולה כהה, וטשטשו מעט כדי ליצור מראה 'מעושן'. לסיום, משחו שתי שכבות של מסקרה שחורה למראה ריסים מודגשים. לפני יבוש סופי של המסקרה, סרקו את הריסים במסרק ריסים על מנת להיפטר מעודפי מסקרה ולהשגת מראה של ריסים מופרדים.

שפתיים

השפתיים נשארות ניטרליות, שקופות כמעט. ליצירת המראה ה'ערום' ערבבו ליפסטיק בגוון ורוד עם מעט מייקאפ, ומשחו את השפתיים בשתי שכבות של צבע. לשמירה על עמידות, ניתן לטפוח בעדינות על הליפסטיק עם מעט פודרה, ולחזור על פעולת משיחת השפתון. הפודרה תשאיר את השפתון שלכם על השפתיים כל הלילה!

 יש לכם שאלות בנוגע לאיפור המלאכית? השאירו לנו הערה בתיבה שבתחתית העמוד.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן