רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

סיפור ההצלחה של החודש

בשיחה אישית גיליתי ירין פרטים מרתקים על התלמיד וההשראה:

פינגווין היווה כהשראה למראה האיפור אותו יצר מרום:

"באיפור העיניים הנחתי על גלגל העין, צלליות בגוונים התואמים את צבעי החזה של הפינגווין, איילינר שבצורתו יזכיר את צורת המקור של הפינגווין ואת החיתוך של הכתמים השחורים שבגופו. על הגוף הודבק  מלח גס שהצטלם כמו גבישי קרח".

 

מראה נוסף אותו יצר מרום בבחירות מוקפדות של צבע וטקסטורות הוא מראה  החלל:

"רציתי ליצור מראה  עתידני.  בחרתי להתמקד בגוון הכסף, בו ניתן להבחין בצלליות העיניים. על השפתיים הונח מייק – אפ שחור וצללית כהה. הגוף כוסה בנצנצים ובאבקה כסופה וצופה באבנים כסופות גם כן. השיער עוצב בצורת ירח , והדוגמנית (אחותי)  הודרכה על ידי להיכנס לדמות ולהצטלם בפוזות לא שגרתיות, אבל עדיין שישדרו אופנה".

על עצמו  מרום מספר:

"מגיל צעיר אני מצייר, מפסל, כותב ובכללי תמיד מתעסק עם דברים של יצירה. החלטתי שמעניין אותי ללכת ללמוד איפור כי זה נראה לי ממש מאתגר. הסתכלתי על זה כסוג של ציור כיוון שמשטח העבודה שונה מלצייר על דף נייר.

הורי התגרשו כשהייתי צעיר, ובגיל 15 עברתי ללמוד במרכז וחייתי ב"פנימיית שטיינברג" שבכפ"ס, שם גם אחיותיי הקטנות לומדות כעת. כשהתגייסתי הוכרתי כחייל בודד וקיבלתי דירה מטעם הצבא בפ"ת, שם אני מתגורר כיום".

למה בחרת ללמוד ב"ירין שחף"?

"מגיל קטן הייתי אוסף תמונות שעניינו אותי מעיתונים ומנסה לצייר אותם , זכרתי שראיתי בעבר פרסומות של בה"ס של ירין שחף בתקופה בה גלית גוטמן הייתה דוגמנית הבית שפרסמה את העבודות שלו, וכבר אז מאוד התרשמתי מהרמה. לא הייתי צריך לברר על עוד בתי ספר לאיפור מקצועי. כשהתחלתי את הלימודים לא היה לי שום ידע בנושא של איפור. אני זוכר שהתחילו להסביר בשיעור השני על מברשות ועל שימוש בהם,  לא ידעתי אפילו מה זה איילינר ומסקרה (הכרתי אז את המסקרה כ"מעגל ריסים"). עם הזמן הבנתי את השיטות והטכניקות לשימוש נכון במברשות והנחת האיפור. לא  היה פשוט-  כמו כל דבר בחיים כדי להצליח צריך לתרגל ולהתאמן".

מה היו ציפיותיך מהלימודים?

"לגבי הציפיות שלי מהלימודים אני יכול להגיד שיצאתי שבע רצון מהמדריכים והמורים. הלימודים ממש עניינו אותי ונפרש בפני תחום ועולם שלם שמעניין אותי. כל חוויית הלימודים עברה בכייף, ישנה אווירה משפחתית שמורגשת ע"י הצוות בזכות הליווי האישי, דבר שיצר גם קשרים חבריים בינינו התלמידים. כרגע סיימתי את קורס ה- PRO הבסיסי של ביוטי ואופנה, ונרשמתי ללימודי המשך בבית הספר לקורסי פנטזיה ואפקטים מיוחדים."

איך אתה רואה את עתידך בתחום האיפור?

"כרגע אני עובד על העשרת תיק העבודות שלי כדי להתקבל לסוכנות המאפרים של  "ירין שחף", משם הדרך להצלחה תהייה קלה יותר."

צילום: אבי משולם

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן