רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

סטיילינג בארץ – הזרוע נטויה…

אז הגעת להבנה שסטיילינג הוא חלק בלתי נפרד מחייך ועשית את הצעד הראשון לקראת הגשמת החלום; נרשמת ל"ירין שחף", נהנית מכל חוויה שאספת על הדרך, סיימת את לימודייך וכעת הגיעה העת לפרוש כנף ולצאת לחופשי.

פה מתחילים החיים האמיתיים, עבודה כסטייליסט עצמאי בשטח. מהן אפשרויות התעסוקה הפרוסות בפנייך? גלי גרינפלד דרייר, מנהלת מגמת הסטיילינג בביה"ס "ירין שחף" וקומץ בוגרי המגמה שמחים לתרום קצת מנסיונם ולשתף אתכם.

מהן אפשרויות התעסוקה בתום הקורס? בין האופציות הגלומות בפני בוגרי מגמת סטיילינג:

• סטיילינג אישי (מפגשי לקוחות, פרסונל שופינג, התאמת טוטאל לוק וצבע למבנה גוף / אישיות / מקום עבודה / אמונה / טרנדים, "מהפכים", סידור ארונות בגדים).
רונית אלפסי ונאור אהרון בוגרים מצטיינים של המגמה מצליחים להגשים את עצמם דרך הגשמת חלומן של לקוחותיהם "כשהן שלמות עם עצמן ויודעות מה מחמיא להן, בשבילי זה הכל" אומרת רונית, "יצירת מהפך פנימי באמצעות שינוי חיצוני והעלאת בטחונה העצמי של הלקוחה גורמים לי לתחושת סיפוק, אני את שלי השגתי" גורס נאור.
• סטיילינג עסקי (ייעוץ תדמיתי לחברות, אנשי עסקים)
• סטיילינג להפקות (חברות ותצוגות אופנה / פרסום / קליפים / עיתונות אופנה / קטלוגים / תכניות בישול, עיצוב חלונות ראווה וחנויות אופנה).
מאירה מזוז ואסי מויאל בוגרת מצטיינות נוספות, מוצאת את סיפוקן בהפקות; מאירה נהנית מהעבודה הכרוכה בהפקות קטלוגים – סיעור המוחות עם המעצב, שילוב נכון בין פריטים לקונספט ולבסוף, התוצאה הסופית הכה מספקת, בעוד שאסי האוונגרדית לא עוצרת באדום – "הפקות מיוחדות" הן כוס התה שלה "כל מה שדורש המצאה עצמית, זו אני – לוקים גותיים, שבטיים ואינדיאנים מרגשים אותי, זו הסיבה שאני גם אוהבת לדגמן אותם בעצמי".
• סטיילינג למפורסמים (התאמת טוטאל לוק לאופי הטאלנט ולאירוע בו הוא משתתף, כיצד עוברים מסך בצורה מיטבית? התנהלות מול גופים שונים, יצירת קשרים בתעשייה).
• בוגרים מצטיינים אף יכולים להשתלב במערך ההדרכה של "ירין שחף".

האם נתקלת ברעיונות תעסוקה יצירתיים בתחום הסטיילינג של בוגרי הקורס? לא מעט מבוגרי ביה"ס לא בחרו להסתפק רק בעבודת הסטיילינג אלא פתחו ליין פרטי הנושא את שמם. נאור הוא בעלים גאה של מותג בגדי קז'ואל יוניסקס בשם "Mirza" ואין ספק ששאיפותיו המקצועיות עוד יחצו גבולות ואסי נהנית להשתעשע עם השקפתה הייחודית ונותנת דרור ליצירתיות במסגרת מותג הבית שלה "Revolution Fashion Styling".


אסי מדגמת למותג הבית שלה

האם יש ערך מוסף לבוגרים המשלבים את קורס הסטיילינג עם קורס אחר בתחום היופי? ידע בתחום נוסף אינו הופך סטייליסט למוצלח יותר אבל הוא בהחלט יכול להוות ערך מוסף לסטייליסט היכול להציע מגוון שירותים רחב יותר להפקות שונות.
רונית בחרה לשלב בין אהבתה לסטיילינג ואומנות האיפור מהסיבה כי לקוחה המעוניינת במהפך סטיילינג לרוב רוצה גם ללמוד איפור נכון ומחמיא "תחומי היופי חוברים להם יחדיו, סטיילינג ואיפור זה שילוב מנצח!"
גם מאירה לא בוחלת בשילובים קדושים "סטיילינג, איפור ושיער – היש עסקת חבילה טובה מזו?"


מאירה בפעולה

מאחורי איזה שת"פים מוכרים ביה"ס מסתתר? ממש לאחרונה זכינו לקחת חלק בפעילות מבורכת בשם "Lady Model" של עמותת "אחת מתשע" וקהילת הפייסבוק "Go Ladies" שמטרתה העלאת המודעות לנושא סרטן השד וגיוס תרומות לטובת העמותה. לפרויקט רב משתתפות זה נשלחו לא מעט מבוגרי מגמת הסטיילינג לפנק את המצטלמות בפרויקט בלוק עדכני ומחמיא.
הפקה גדולה נוספת שזכינו לקחת בה חלק לאחרונה היא תצוגת האופנה של חברת "קרייזי ליין" שנרתמה למען עמותת "רוח נשית" שמטרתה לקדם את כוחן הכלכלי של נשים שנפלטו ממעגל האלימות.


רגע לפני שמתחילים… רונית בתצוגת האופנה "רוח נשית"

דוגמאות אלו הן רק קצה הקרחון, בוגרנו לוקחים באופן תמידי חלק בלתי נפרד מתצוגות אופנה גדולות ומככבים בתעשייה.

טיפ קטן לדרך? סטייליסט טוב צריך לחטוא בקצת יצירתיות כדי לחשוב על אופציות קידום עסקיות בייחוד בתחום הסטיילינג האישי. האתגר הגדול נעוץ בעיקר בהגעה ללקוחות פרטיות. במסגרת המגמה נלמדים שיעורים שעיקרם שיווק נטו (החל מיצירת כרטיס ביקור וכלה בשיווק במדיות החברתיות השונות) ואכן ניכרת הצלחתם של בוגרים המשכילים להפנים וליישם שיעורים אלו.
רונית ממליצה לחשוב מחוץ לקופסא, לזהות דברים שאינם בהכרח שבלוניים, להסתקרן ולהתעניין כל הזמן, לזהות חידושים ומגמות בשוק "טעם טוב יש לכולם, אך סטייליסט צריך להביא עימו ערך מוסף".
נאור לא מפריד עבודה מפרקטיקה עצמית "אתם כרטיס הביקור של עצמכם, תתלבשו בהתאם!"
אסי מזהירה מלכפות את רצונות הסטייליסט על הלקוח, מאירה מציעה להימנע מהתנשאות ושתיהן מסכמות "תהיו קשובים ללקוחה, לצרכיה ולצוות המלווה אתכם".

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן