רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

סטיילינג אישי שובר שגרה

מי מאתנו לא מכירה את תחושת השעמום הכללית האופפת אותנו בעודנו מתבוננות במראה, מתלבשות, מסתרקות ואף מתבשמות? אז כן, התחושה מוכרת ורווחת מאוד אך יש לה פתרון פשוט שלא דורש הרבה משאבים מלבד תשומת לב וקצת מודעות. מוזמנת לנער את האבק משגרת הסטיילינג היומית שלך ולהתהדר ב"אני חדשה" בכל יום ביומו.

לפנייך 10 טיפים (קורס סטיילינג מזורז) המבטיחים "שבירת שגרה" ו"תחושת ריענון". מוזמנת לאמץ את אלו המדברים אליך יותר מכל:

1. מדהים כמה שינוי קטן בשיער יכול לגרום למהפך משמעותי – תספורת עדכנית או/ו מעט צבע יגרמו לך להתאהב בעצמך מחדש.
2. לא רוצה ליישם שינויים דרמתיים בשיערך? פשוט גווני את הפריזורה; פזור, אסוף, מוחלק – הכל הולך. העיקר שלא ישעמם לך בראש.


קרדיט: auremar/Shutterstock.com

3. איפור אינו מסתכם רק בהסוואת פגמים בעור וקצת מסקרה; בעזרת מעט צבע וקצת גיוון תופתעי לגלות שמבעד למראה יכולה להשתקף דמות אחרת מדיי יום. פשוט תשאלי את עצמך מה מתחשק לך להיות היום: חתולית המתהדרת באייליינר משורטט? דרמתית בעלת עיניים מעושנות? בובתית במראה נקי ומסקרה פותחת עיניים? אין גבול לדמיון ולדמויות והם יכולים לשאת אותך למקומות נפלאים שיבטיחו כי השעמום מעולם לא יהיה נחלתך.

4. אם את לא נמנית על חובבות איפור העיניים, שפתיים מודגשות וצבעוניות יעשו את אותה עבודת גיוון; אדום, ורוד, סגול וניוד מעולם לא היו נחוצים יותר (ואם את מסוגלת לראות את עצמך בצבע אחד בלבד, זכרי כי גם לאדום יש תתי גוונים שונים, אל תתעלמי מהם!)

5. צאי מהמסגרת (או כנסי למסגרת, תלוי איך מסתכלים על זה) – גבות מודגשות מעניקות נופך מהוקצע לפנים. עפרון גבות טוב יכול לשנות את צורתן וכפועל יוצא, להגדיר את פנייך מחדש. לא מאמינה? פשוט נסי והיווכחי!

6. גווני את ניחוחך – מי אמר שצריך להיצמד לבושם אחד בלבד? שניים-שלושה בשמים שונים יצליחו לרענן את אפך מדי יום. רוטציית ניחוחות שוברת שגרה והנועזות שבחבורה אף ישלבו אותם יחדיו ויקמבנו ניחוח חדש וייחודי להן.

7. אקססוריז יכולים לעשות את כל ההבדל – משקפי שמש, תיק, נעל, חגורה, שרשרת בעלת נוכחות ואפילו סרט בשיער יכולים למשוך את תשומת הלב ולהסיח את הדעת מהעובדה שכבר שבוע שלם את חורשת על אותו המכנס. אולי קצת הגזמנו, אך המסר עבר; לא צריך להיות פאשניסטה גדולה כדי להיראות מגוונת ומדוגמת ולפעמים פרט קטן אחד עושה את כל ההבדל.

8. Less is more – בהמשך לסעיף הקודם, זכרי לשמור על מידתיות וסולידיות. לדוגמא: במידה ובחרת להתלבש על טהרת ה"טוטאל בלאק" ופרגנת לעצמכן תיק אדום בוהק, החגורה האדומה ונעלי הלק האדומות יכולות לחכות לתורן בשקט בארון.


קרדיט: auremar/Shutterstock.com

9. אתרי דמות המעניקה השראה ולמדי ממנה. העולם הרי שופע במודלי חיקוי, למה שנמציא את הגלגל מחדש? הנסיכה גרייס ממונקו, מרלין מונרו, ג'קי אונסיס או השכנה האופנתית שלך מקומה שנייה. רק תבחרי אחת (או יותר) ואמצי מוטיבים נבחרים הראויים לחיקוי.

10. כולנו רוצות ציפורניים מטופחות אך למי יש חשק להשקיע בהן מדיי יום? לק ג'ל בסיסי יעשה את העבודה למשך שלושה שבועות, אותו ניתן לגוון בתוספות פשוטות ליישום; מדבקות צבעוניות או top coat מנצנץ. העיקר שהאצבעות יהיו מרוצות.

קרדיט: JL-Pfeifer/Shutterstock.com

זכרי, לא משנה מה תעשי ובאיזה צעד תנקטי, גדול כקטן, העיקר שתרגישי בנוח במעטפת אותה בחרת ליישם; הכירי במעלותייך ומגרעותייך ודעי להחמיא לעצמך. אל תיכנעי לתכתיבים איתם את אינך מרגישה שלמה ודעי כי יופי אמיתי מתחיל מבפנים ותמיד מסתיים בחיוך…

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן