רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מכתב מרגש למען הקהילה

בית הספר למקצועות היופי "ירין שחף" מאגד תחת קורת גג אחת מגוון רב של מגמות לימוד, החל מקורס האיפור המקצועי, דרך קורסים מתקדמים למאפרים ועד לקורס סטיילינג וקורס עיצוב תסרוקות. כשתלמיד מגיע לבית הספר, אנו מציגים לו את האפשרויות השונות בהן יוכל לבחור, אך יש דבר אחד חשוב אותו אנו מציגים לתלמיד המתעניין בחשיבות עליונה: התנדבות למען הקהילה.

אנו מאמינים כי כל אדם הנותן שרות (איפור, שיער סטיילינג ועוד)חשוב כי ייתן ערך מוסף מעבר לרמה המקצועית שלו. כל מאפר בוגר "ירין שחף" יודע כי במהלך הלימודים עליו להתנדב ולהעניק מהידע שלו, מהחביבות והנועם, למען האחר- כך נהפוך לאנשי מקצוע טובים יותר, מקצועיים יותר, וכאלו שמבינים כי זו זכות להיות בצד הנותן.

רצינו לספר לך באופן אישי, על מכתב מרגש, שחימם לנו את הלב ובעיקר העניק המון נחת וכוח להמשיך ולהיות מה שאנחנו כבית ספר. אנו משתפים אותך במכתב מרגש שקיבלנו מקסנייה חיימוב ושרון פטל בוגרות בית הספר, שהעניקו מזמנם, התנדבו והפעם…שלחו לנו מילות תודה. אנו שמחים וגאים בכל התלמידים שלנו המעניקים חוויות דומות למקומות חשובים ברחבי הארץ, ושמחים לדעת ולגלות כי דור המאפרים שיוצא מדלת בית הספר, הוא דור איכותי, מקצועי ובעיקר תלמידים עם לב רחב המותירים חותם אישי להם ולבית הספר.

"ירין,

אנו מניחות שאתה מקבל עשרות ואולי מאות מכתבי תודה והערכה ממוסדות שונים ומאנשים פרטיים שזכו ליהנות מהפרויקט המבורך: ירין שחף למען הקהילה. רצינו שתדע שגם אנחנו, המאפרות, מודות לך על כך.

לפני כחודש התנדבנו בבית חולים דנה לילדים. היה קשה מאוד להסתובב בין מיטות התינוק הקטנטנות ולראות ילדים חולים, אבל זכינו לפגוש נערה יפהפייה בת 14 והצלחנו לשכנע אותה ואת אמה לגשת איתנו לכיתת הלימוד שבקצה המחלקה. הנערה הייתה כבויה ועצובה והאמא נראתה סחוטה.

לאט לאט, תוך כדי תהליך האיפור, הנערה התחילה להיפתח ולספר על עצמה. האמא ישבה בצד והתמוגגה. הצענו לאפר גם אותה ולהפתעתנו היא הסכימה. ציידנו אותן בטיפים ובהסברים על האיפור והן ממש התלהבו. לבסוף שלפנו מראה והן הביטו בעצמן. זה היה הרגע שבו הן גם התחילו לחייך ואפילו לצחוק. לפני שנפרדנו מהן, צילמנו אותן והבטחנו לשלוח להן את התמונות במייל.

כעבור זמן קצר חזרה האמא בלי הילדה, הביטה בנו ופרצה בבכי. היא לא הצליחה לדבר ורק אחרי דקות ארוכות, כשנרגעה, היא אמרה לנו שעשינו מצווה גדולה ושהילדה שלה, שלא הפסיקה לבכות ביומיים האחרונים (באמת היו לה שקיות מתחת לעיניים), פתאום קורנת מאושר. היא לא יודעת איך אפשר להודות לנו, הצלנו לה את הילדה…

מובן שגם אנחנו בכינו מהתרגשות.

ירין, רצינו לשתף אותך ולוודא שאתה יודע שלא רק הצד המאופר מרוויח, גם הצד המאפר מרוויח לא פחות.

יישר כוח,

קסניה חיימוב ושרון פטל"

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן