רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מי מסתתר מאחורי המסכה? במגמת "שואו" יודעים את התשובה!

מי מאתנו לא מרגיש רדוף לפעמים מאיזו מפלצת קולנועית שנכנסה לו לראש? אותה מפלצת נראית כה אמיתית עד שנדמה כי קיומה במציאות ממשי ובכל רגע נתון היא עלולה לברך אותנו בנוכחותה.
זכרונות הילדות חרטו בנו את המשפט "זה רק סרט, אין מפלצות במציאות" אבל כשמלאכת האיפור מתבצעת ברמה כה גבוהה, הקו שבין דמיון למציאות מצליח להיטשטש.
אותו "טשטוש גבולות" מתאפשר בזכות אמני האיפור האמונים על מלאכת יצירת הפנטזיה בעולם הקולנועי בעודם משתמשים בחומרים ובאביזרים הנכונים, בעשר אצבעותיהם ובהמון כשרון ודמיון.

קורס "שואו" בביה"ס ירין שחף חושף את כל הסודות שמאחורי הקלעים ומצייד את תלמידיו בסל הכלים הדרוש להם כדי להתהדר בתעודה בינלאומית בהתמחות לאיפור קולנוע, במה ותאטרון.
בקורס המרתק נלמדות טכניקות איפור ייחודיות בתחום הבמה, הקולנוע והפנטזיה. בין מגוון התכנים הנלמדים בקורס ניתן למצוא את הנושאים הבאים: ציורי פנים וגוף, איפור דראג, איפור פנטזיה, איפור תיאטרון, יצירת דמות בטכניקת Look a like, הסוואות, הדבקת קרחות, תוספות שיער, פיסול ותוספות שעווה, איפור פציעות וחתכים, כוויות, הזקנה בשלבים, בנייה והכנת תבניות לטקס ליצירת איברי פנים חדשים ועוד.

איפור: אנקה דעבול

על הקורס מנצחים טובי המורים בתחומם שנבחרו בקפידה ע"י ירין שחף; מאפרים מנוסים שמאחוריהם שנות ותק וניסיון רבות הן בתחום האיפור המקצועי והן בתחום ההוראה. כמו: מיכל שביט– מיכל הינה מאפרת ותיקה בתיאטרון הקאמרי, הילה אלקיים– מאפרת בכירה בתכנית "ארץ נהדרת", אנסטסיה מיילר– ציירת ומתמחה בציורי גוף, ועוד. צוות המורים מתעדכן בעצמו בחידושים העולמיים כך שתכנית הלימודים עוקבת אחר הטרנדים בתחום איפור ה"שואו" (כגון בניית שיניים, מסכות, עבודה עם צבעי אלכוהול, איירבראש ועוד). הצוות המגוון מעניק לתלמידי הקורס יחס אישי וחם והם אף זוכים ללמוד לרוב את שיעור הדראג מהמאסטר בכבודו ובעצמו, ירין שחף.

איפור: ענבל זורר גולן

תלמידי מגמת "שואו" מקבלים בפתיחת הקורס ערכה הכוללת את כל מוצרי האיפור והאביזרים הדרושים להם בתקופת לימודיהם לצורך תרגול מעשי בשיעורים ובבית. המוצרים בערכה משלימים את המוצרים אותם מקבלים התלמידים בזמן לימודי קורס האיפור המקצועי הבסיסי.
מלבד מזוודת קורס האיפור המקצועי המלווה את התלמידים משחר לימודיהם, גם לימודי האיפור המקצועי מעברם וניסיונם בתחום, עומדים לרשות התלמידים ככלים הכרחיים ועל כן הקורס מיועד למאפרים בלבד (בוגרי כל בתי הספר לאיפור מקצועי). ההשתתפות בקורס אינה מצריכה ידע בפיסול או ציור, את הכלים הללו לומדים תלמידי המגמה.


איפור: מרינה דבורקין

רק בביה"ס "ירין שחף" נהנים התלמידים משירותים חשובים ללא תוספת תשלום: שיעורי חיזוק ללא הגבלה במסגרת תקופת הקורס ולאחריה שמטרתם שיפור הטכניקה וחיזוק הביטחון המקצועי ושימוש בשירותי הסטודיו המקצועי לצילום בביה"ס בו תלמידי ובוגרי הקורס מוזמנים לתעד את יצירותיהם ולהעשיר את תיקי עבודתם (מלבד יום צילום ע"י צלם מקצועי ועיבוד חומרים לכדי יצירת תיק עבודות מושלם ההכרחי להשתלבות בשוק האיפור).
בוגרי המגמה המצטיינים נשלחים מטעם בית הספר לסטאז' בתחומים מגוונים: הפקות טלוויזיוניות, תצוגות אופנה, מגזינים ועוד.


איפור: מאיה כהן

אנו מזמינים מאפרים מקצועיים, להרחיב את מנעד כישוריהם ולהצטרף למאות בוגרי מגמת ה-Show המקצועית של "ירין שחף". הקורס, בן 13 מפגשים הנפרסים ע"ג 3 חודשים, פותח דלתות חדשות לעולם של טלוויזיה, קולנוע, תאטרון, תצוגות, מופעים והפקות קונספט ייחודיות.

 

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן