רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מוצרים ומתנות ששווה להכיר לקראת חג האביב

אם אתם מחפשים לרכוש את המתנות הנכונות לקראת פסח, זה בדיוק הזמן הנכון להתחיל ולחפש. לקראת החג הצטיידנו במיוחד בסוגים שונים של מתנות והמבחר עלול לבלבל אפילו אתכם:

מוצרי יופי מהווים תמיד דרך נהדרת לפתוח עונת אביב פרחונית ותמיד נעים לתת אותם וגם לקבל.  כשמתכוונים לרכוש מתנה מתחום היופי, רצוי מאד לדייק בבחירה ולכן הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים מתנות מתחום הביוטי, הוא עבור מי אנו רוכשים את המוצר. אחרי שתשאלו את עצמכם את השאלה הזו (וגם תשיבו עליה), הדברים יהיו הרבה יותר ברורים:

כשמדובר במתנה לחבר/ה קרוב/ה, מוצר מתחום היופי יכול להיות מתנה נהדרת, אבל קחו בחשבון שאם אינכם מכירים את מקבל/ת המתנה, אתם לוקחים סיכון משום שהמתנה עלולה להיראות אישית מדי והכוונה עלולה להתפספס.  לכן חשוב לקחת בחשבון ולשאול את עצמכם עבור מי מיועדת המתנה?  האם אותה אישה (או גבר) משתמשים  בכלל במוצרי איפור או טיפוח ומהי מידת הקרבה שלכם אליהם?  במידה ועניתם על כל התשובות בחיוב ואתם קרובים אל אותו/ה בר/ת מזל  מאושר/ת, מתנה לחג האביב שמורכבת ממוצרי איפור או טיפוח יכולה להיות נפלאה ולעשות אותם מאושרים ממש.  

מתנות מתחום הביוטי יכולות להיות כלליות (כמו מוצרי ניקוי לפנים) או אישיות (כמו מוצרי לחות ומסכות). גם בתחום האיפור ניתן להעניק מתנה מתחום כללי (כמו מסקרה שחורה או עפרון עיניים בגוון שכולן אוהבות). אם מכירים את מקבלת המתנה טיפה לעומק ויודעים שהיא אוהבת שפתונים אדומים לדוגמה, ניתן לכוון גם לבחירה מדויקת של גוון השפתון. בתחום המייקאפים הפודרות והקונסילרים לעומת זאת, נדרשת התאמה יותר נקודתית של הגוון הרצוי. מכל מקום, נסו תמיד לדמיין מה אותה אישה , גבר או נערה יעדיפו לקבל ולבחור מוצר שיענה על טעמם, גם אם זה לא בדיוק מתכתב עם הטעם הפרטי שלכם…

עונת האביב החדשה מאפשרת תמיד גם התנסויות חדשות: אפשר להפתיע את מקבלי המתנה במוצר חדש שטרם יצא להם לנסות או בגוון של מוצר איפור שהיא עוד לא הכירו. עונת האביב  מביאה אלינו גם תמיד את מארזי הטיפוח והאיפור: סט שפתונים או סט צלליות יהוו מתנה משגעת עבור חובבות הז'אנר. אז אם אתם בעניין, כדאי לגמרי לחשוב על מארז טיפוח או מארז איפור כמתנה.

מסלסל ליצירת מראה גלים טבעי מבית Amika
מארז סומק וגבות Blush Up Bundle
מארז טיפוח לשפתיים מושלמות
מארז סמקים Blushed Bundle
מראת איפור עם תאורת לד

לסיום, בל נשכח כי לפעמים, עם כל ההשתדלות והרצון הטוב, הדרך הטובה והעדיפה ביותר להעניק מתנה, היא פשוט לתת למי שבא לכם לפנק לבחור לעצמו את השי הרצוי. פרגנו לעצמכם ולמקבל/ת השי יום בכיף, בואו יחד אל החנות שתבחרו לקנות בה ותנו לצוות המקצועי לייעץ לכם מה לרכוש ולקחת על פי שיקולי תקציב, טעם אישי וכל העדפה אחרת. השיטה הזו מנצחת תמיד ותעביר מסר לצד השני כי ברצונכם להעניק מתנה אמיתית מכל הלב ולא סתם "לסמן וי כי צריך".

שיהיה חג שמח מלא בהפתעות ומתנות יפות!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן