רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

להשתלם. זה משתלם?

למי מיועדות השתלמויות האיפור ולמה כדאי לכם להירשם לאחת כזו בעצמכם?

הנה כלל: אם לא תתעדכנו ברמה המקצועית – תישארו מאחור.

תחום האיפור, בהיותו קשור באופן ישיר לתחום האופנה, מתפתח, מתעדכן ומתחדש כל הזמן. מוצרים חדשים מושקים בארץ ובעולם, טכניקות משתנות ואופנות מתפתחות. סגנונות איפור שנחשבו בעבר לשיא האופנה, נראים לכולנו היום מגוחכים ופאתטיים וגם זמנם של סגנונות האיפור ששולטים היום בעולם יגיע והם ייחשבו "אאוט"….

שלא כמו פעם, המידע על סגנונות איפור עכשוויים ואפילו עתידיים זמין ונגיש באמצעות כתבי עת, אתרי אינטרנט, סרטוני הדרכה ביו-טיוב, אינסטגרם, טיקטוק ועוד.  לא משנה מה הוותק המקצועי שלכם: לכל מאפר באשר הוא מומלץ לקרוא המון על תחום האיפור המקצועי, על חידושים בתחום האיפור, על מוצרים חדשים, להשתתף בכיתות אומן מקצועיות (שמועברות בימים אלה גם באונליין, ברוח התקופה) להשתתף בפורומים מקצועיים, לעשות מנוי על מגזינים מקצועיים שעוסקים באיפור וגם על מגזינים מקצועיים שעוסקים באופנה ובביוטי, תחום אשר מתממשק עם תחום האיפור ומתעדכן ללא הרף.

כנסים והשתלמויות

לפני עידן הקורונה, כנסים והשתלמויות בנושא איפור צצו בכל פינה כמו פטריות אחרי הגשם.  בזמן הקורונה, חלה התכנסות של התחום אל תוך מפגשי הזום והאונליין ואנו צופים התאוששות בעונה הקרובה וחזרה אל התחום של ההשתלמויות בגדול.

ההמלצה להשתתף בהשתלמויות בנושא איפור נכונה תמיד ובכל מצב, לכל מאפר ובכל רמת ידע וותק, כמו גם ההמלצה הגורפת להשתתף בסדנאות וימי עיון מקצועיים בנושאי איפור.

לא רק בבתי הספר לאיפור,  גם בחברות האיפור הפנימו מזמן את העניין וכולם מקיימים כיתות אומן והשתלמויות למאפרים מפעם לפעם.  אפשרות נוספת היא לנסוע לחו"ל להשתלמויות – דבר שיעזור לכם להישאר מלאי אנרגיה, להתעדכן במגמות האחרונות ובכל החידושים וגם יספק לכם רעיונות חדשים כיצד לשווק את עצמכם ויתגבר אצלכם את המרץ והחשק להמשיך ולהצליח.

אילו סוגי השתלמויות ניתן למצוא ולמה תוכלו להירשם?

 השתלמות "רגילה" מן המניין

יצא סגנון חדש של איפור עיניים או שפתיים ( או גם וגם) ואין לכם מושג איך מאפרים את הסגנון הזה?  זו בדיוק המטרה של השתלמות איפור: בחרו בנושא שאותו אתם רוצים ללמוד, הירשמו ובתוך כמה שעות גם אתם תדעו לאפר בסגנון המבוקש הזה. השתלמויות איפור רבות נערכות בנושאים מגוונים שהפופולאריים ביניהם הם "השתלמות בנושא איפור עור בוגר", "השתלמות בנושא איפור  OMBRE שפתיים" , "השתלמות בנושא איפור עיניים בסגנון מעושן" ,השתלמות בנושא איפור עיניים בסגנון לבנוני" ועוד… השתלמויות באיפור מועברות לרוב על ידי מדריכים או מורים מוסמכים שמתמחים באופן ההסבר והעברת הידע העיוני והמעשי.

כיתת אומן –  MASTER CLASS

פירוש המילים המילים "מאסטר" + "קלאס" בעברית: כיתה של אומן איפור נחשב ובעל שם ופרסום. מדי פעם מגיעים אומנים מפורסמים כאלה לישראל ומעבירים כאן כיתות שדומות לשואו איפור- הופעה לכל דבר שבמרכזה יש איפור והסברים של אותו אומן לגבי התהליך ומה הוא עושה.   חשוב לזכור שלא כל האומנים הם בעלי כושר הדרכה ודיבור, מצד שני, מדובר באנשי מקצוע מהשורה הראשונה שרק מלהתבונן באופן בו הם עובדים ומאפרים, ניתן להפיק המון לימוד.

סדנת איפור WORKSHOP-  

השוני המהותי בין סדנה להשתלמות או מאסטר-קלאס בא לידי ביטוי בקטע המעשי. בעוד שבמאסטר קלאס או בהשתלמות תגיעו על מנת לצפות בהצגה "שואו" של איפור המלווה בהסברים, הרי שבסדנת איפור קיים חלק מעשי של תרגול שבו תוזמנו להשתתף בפועל.
היתרון בסדנה הינו האפשרות לתרגל את החומר הנלמד בליווי של המדריך או המורה  שהעביר את החומר באופן אישי.

השקות

כאשר חברת איפור או טיפוח משיקה מוצר חדש, היא נוהגת לזמן לאירוע ההשקה אנשי מקצוע מהתחום, להעניק להם את המוצר במתנה וגם לספק להם הדרכה וחשיפה ראשונית על המוצר. ההדרכה מועברת לרוב על ידי אחד מאנשי ההדרכה של אותו מותג מהארץ או מחו"ל ולפעמים גם מלווה בכיתת אומן ומשלבת בין השניים.  חשוב לדעת כי בתקופת הקורונה עברו אירוע השקה רבים להתרחש במדיה הדיגיטלית (זום וכו') .

לסיכום, נכון שבישראל וגם בעולם קיימים מאפרים אשר עובדים בסגנון ובטכניקות של פעם, משום שהם לא טרחו להתעדכן במה שנעשה וקורה בעולם האיפור בהווה. הסיבות לכך הן רבות וכוללות בורות, חוסר מודעות בסיסי אך בראש ובראשונה המחסום העיקרי הינו האגו – חלקנו בטוחים שאין לנו מה ללמוד מאף אחד אחר. כמאפרים בהווה ובעתיד ההמלצה הגורפת היא לא לחשוב לעולם ש"אנחנו יודעים הכל" אלא ללכת, להיחשף לחידושים ולהתפתח במקצוע שלנו, אשר מספק שלל חידושים והמצאות כמעט כל הזמן.   

בהצלחה!   

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן