רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

כשהעיר מגיעה לביקור בכפר

בשנים האחרונות הפכה תל אביב למעצמת וינטג' בעלת ניחוח אירופאי. לאורך ההיסטוריה היה תמיד ביקוש לבגדים משומשים/ ישנים, אך בשנים האחרונות הביקוש לתופעה עלה הן מכיוון שדוגמניות ושחקניות מכתיבות אופנה כמו קייט מוס, ג'וליה רוברטס ועוד, החלו להיראות בבגדי וינטג', וביססו מעמד זה, והן מכיוון שהאג'נדה החברתית הפכה ירוקה יותר, ואנשים רבים דוגלים במחזור, תיקון ושדרוג בגדים קיימים במקום השלכתם לפח.  

אופנת הוינטג' אהובה במיוחד על סטייליסטים מכיוון שהיא ייחודית. פריטי הלבוש והאקססוריז בולטים על רקע האופנה העכשווית ומשווים ללובשם ייחודיות וסטייל. קיימים פריטי וינטג' אשר יוצרו בכמויות קטנות, או מבדים שאינם נמצאים עוד בשימוש, דבר המוסיף לנדירותם וייחודם של הפריטים. שימוש נכון באופנת וינטג' מקנה ללובש מראה יוניק עם הרבה אופי וטעם אישי.

גלי גרינפלד דרייר, מנהלת מגמת הסטיילינג בביה"ס למקצועות היופי "ירין שחף", אירגנה הפקה שמהווה מחווה לעולם הוינטג'.

גלי מסבירה: " גדלתי בבית של אספנים. בית הוריי היה מרוהט ברהיטי ופריטי וינטג'. אמא שלי אהבה את הסגנון העתיק זמן רב לפני שנהיה אופנתי ומבוקש.  האהבה לאופנה מתקופות קודמות חילחלה בחינוך, וכך יצא שגם אני מאוד מעריכה ונמשכת לאופנה של פעם ולעיצוב מקורי". הקונספט של ההפקה עוסק בשילובים – לשלב את העבר בהווה, לשלב את העיר בכפר, ולייצר הרמוניה רב גונית ומרהיבה. לשם כך נבחרו בקפידה אנשי הצוות המוכשרים ובגדי הוינטג' הייחודיים של החנות הקסומה "מרי וינטג' ". על מנת להציג את הבגדים באופן מקורי ואופנתי צולמה ההפקה בשדות ובין הערוגות של מושב קידרון.

 

 

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן