רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

כך תתאימו את האיפור למזג האוויר

הקיץ החם כבר כאן ויחד אתו מגיעה שגרת טיפוח חדשה  שמותאמת במיוחד לקיץ הישראלי.  ׳׳כשהטמפרטורות עולות, האיפור שלך צריך להיות קליל ונוח׳׳, כך ירין שחף מסביר  לתלמידים בקורס האיפור בבית הספר למקצועות היופי. נתחיל מהשלב הבסיסי והכי חשוב, טיפוח וניקוי  עור הפנים. ישנה חשיבות רבה לשמור ולדאוג לעור הפנים בקיץ במיוחד. בקיץ העור שלנו מרבה לסבול במהלך היום מזיעת יתר ולחות מוגברת, מצב זה  גורם לעודף  של לכלוך ונקבוביות סתומות. לכן מאוד חשוב  להתמיד בניקוי יסודי של עור הפנים.

מקור: shutterstock

אז…כיצד נוכל להימנע מחוסר הנעימות הזה  ואיך משתמשים נכון באיפור עמיד ובאילו מוצרים כדאי לבחור? 

במיוחד בקיץ לפני כל איפור מומלץ לנקות את הפנים ולמרוח קרם לחות המותאם לסוג העור של הלקוחה. החום הכבד של הקיץ הישראלי והלחות מביאים אותנו לטיפ נוסף שהתלמידים מקבלים מהמורים בקורס האיפור, בכדי שהאיפור לא ימרח וישתבש מהר עקב הזיעה והלחות, במיוחד אם את מסתובבת בחוץ חשוב למנוע את זה על ידי ׳׳נעילה׳׳ ללוק האיפור. ישנן כמה שיטות לקיבוע האיפור וליצירת מראה זוהר ולא מזיע, קבלי מספר טיפים שיעזרו לך לעבור את הקיץ הישראלי בתוספת גלאם.

טיפים חשובים למראה מטופח ועמיד:

-בחירת מוצרי האיפור מאוד חשובה במיוחד בקיץ, רצוי לבחור במוצרים שהם עמידים,  למשל מסקרה עמידה במים, פריימר ועוד. מוצרי האיפור העמידים מצוינים בקיץ ובכלל לנשים בעלות עור פנים שמן עד מעורב.

-הקיץ מאפשר לנו שימוש בכמות קטנה יותר של מייק אפ במקרם קליל ונוזלי, כך אנו מקבלים שכבת כיסוי קלילה יותר שחושפת את הלחיים האדומות והנמשים הטבעיים שלנו.

-טיפ נוסף הוא להשתמש במוצרים נטולי שומן ועמידים במים. חומרי האיפור ללא שומן מתייבשים במגע עם העור לכן מוצרי איפור עמידים מתאימים לבעלי עור פנים מעורב או שמן ובמיוחד.

כמובן שישנם הרבה טיפים נוספים אך פינקנו אתכם במספר טיפים שישמשו אתכם כבר ממש עכשיו.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן