רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ירין שחף מעניק לך טיפ – לאיפור מוצלח!

 שפתון – כך משתמשים חסכוני ונכון

 הייתם מאמינים? בכל שפתון LIPSTICK (השפתון הפופולארי ביותר) מסתתר עד שליש (!!) מוצר בבסיס התחתון שלו. כמות מכובדת זו (עליה שילמתם לא מעט כסף) נזרקת לרוב לפח. לא עוד!

בעזרת מברשת שפתיים ניתן לחפור בשפתון שלכאורה נגמר וליהנות ממנו לעוד תקופת שימוש ארוכה. אפשרות נוספת (למשקיענים יותר) – הוציאו בעזרת סכין קטנה את השפתון המונח בבסיס האחיזה, העבירו את החומר לכפית, חממו את הכפית עם השפתון למשך 20 שניות מעל להבה. השפתון יהפוך לנוזלי. שפכו את הנוזל לצנצנת קטנה (או מיכל קרם עיניים שנגמר) והרי לכם שפתון חדש, בו תשתמשו בעזרת מברשת שפתיים.

 צלליות אבקה – איפור נקי עם גימור מושלם

 נפתח בעובדה – צללית אבקה "נדבקת" טוב יותר לעור העפעף כאשר הוא לח. לפיכך, מומלץ למרוח על העפעף מעט מייק-אפ ורק אחר כך להצמיד צללית אבקתית. הצללת תידבק היטב, לא תלכלך ותיראה נפלא על העין לאורך זמן. מעוניינים להשיג גימור מושלם? צללית אבקתית (בתפזורת) נוטה ללכלך את הפנים בעת השימוש. בכדי להגיע לתוצאת איפור מושלמת ונקייה, הקפידו לאפר את העין לפני הנחת בסיס איפור על כל הפנים. לאחר איפור העין תוכלו לנקות בעזרת מגבון את שארית הצללית שנפלה ואז להתחיל במלאכת הנחת המייק-אפ.

 הצללית נשברה? יש תקנה!

 אם הצללית נשמטה מידכם ונשברה לרסיסים –  לא נורא! הרימו את שברי הצללית בעזרת 2 גזרי נייר (כמו שאוספים אשפה עם מטאטא ויעה), העבירו את שברי הצללית לצנצנת כלשהי (צנצנת ישנה של קרם לחות תתאים לכך), כתשו את שברי הצללית בעזרת מקל עץ עד שיהפכו לאבקה דקה ואחידה. ברגע זה יצרתם צללית אבקה, שתיראה על העין אפילו יפה יותר מהצללית השלמה, כיוון שהפיגמנטים נעשו מוארים יותר.  מעז יצא מתוק!

 ריסים ארוכים ו'הורסים' – עשו זאת ברגע!

מה שלא עושה הטבע עושה הצבע, והטכניקה, והמסקרה! הנה לכם שיטה לעיבוי והארכת ריסים ברגע. משחו את הריסים במסקרה. בעוד המסקרה רטובה, הצמידו אליה, בעזרת האצבע, כמה נגיעות של טלק. כעת משחו שכבת מסקרה נוספת. הריסים ייראו מדהימים! הטלק מעבה את הריס ו"משמין" אותו וכך מתקבל אפקט של ריסים מלאים וארוכים כמעט פי 2 מהמקור.

 שפתון – יש ערך מוסף מעבר לצבע…

 השפתונים של הדור החדש אינם מסתפקים רק בתוספת צבע וזוהר לשפתיים. הם מכילים חומרים נוספים, התורמים גם לצד הבריאותי של השפתיים:

מסנן קרינה – כמעט כל חברות התמרוקים מעשירות את השפתון שהן מייצרות עם מסנן קרינה. עור השפתיים עדין במיוחד ונוטה "להישרף" בשמש, ובמיוחד בשמש הישראלית. שפתון המכיל מסנן קרינה (SPF) מגן על השפתיים מפני קרני השמש. ישנן חברות קוסמטיקה, המעשירות את השפתון במסנן מס' 15, הנחשב לגבוה ביותר ומגן על השפתיים פי 15 יותר ממנגנון ההגנה הטבעי של העור. לחות – בכדי למנוע יובש בשפתיים וסדקים בעור, מועשרים השפתונים בלחות ושמנים. לחות זו מרווה את השפתיים ומונעת את תחושת היובש. על מנת לבדוק אם השפתון אכן לח במידה הדרושה, כדאי למשוח אותו על השפתיים או על היד. אם הוא מחליק ברכות וצובע היטב – אזי הוא מועשר בלחות במידה טובה.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן