רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

חיסכון במקום בתיק האיפור

איך לחסוך במקום בתיק האיפור? קבלו מספר דרכים יצירתיות המשמשות את אמני תעשיית האיפור:

ליפסטיק

בדרך כלל, ליפסטיקים מגיעים כמקלונים בעלי מכסה פלסטיק שאינו מאפשר לראות את גוון המוצר. תיק איפור מקצועי עשוי להכיל עשרות ליפסטיקים והחזקתם בציכלים המקוריים הופכת לפעולה שאיננה פרקטית במיוחד. הפיתרון הוא פשוט: אחסון בקופסא שקופה ומרובת תאים. בחנויות שונות לכלי בית, חנויות המספקות חומרי בניה ואפילו בבזארים המוכרים צעצועים, ניתן לרכוש קופסאות פלסטיק שקופות בעלות מספר רב של תאים. את הליפסטיקים ניתן להעביר (באמצעות מקלון או כפית) בשלמותם לתוך כל תא בנפרד על מנת ליצור פלטה של שפתונים מוכנים לשימוש וערבוב. על מכסה הקופסא ניתן לרשום בטוש מחיק את פרטי השפתון (למשל: אדום של מאק, מאט. או חום טבעי של אסתי לאודר, מבריק).

צלליות

כל אמן איפור מכיר את הסיטואציה הבאה: עשרות צלליות בודדות מצטברות בתיק האיפור, ללא כל סדר או חלוקה לגוונים. הפיתרון הקלאסי הוא אחסון צלליות בפלטות. ישנם סרטונים רבים ברשת המלמדים דרכים יעילות לחילוץ צללית מקופסאת האחסון המקורית שלה והעברתה לפלטה ייעודית. את הפלטות ניתן לסדר על פי גוונים לשמירה על נוחות ויעילות בשימוש.

עפרונות איפור

מומלץ להחזיק בתוך מזוודת האיפור שני ארנקים קלמרים קטנים, אחד לעפרונות העיניים והשני לעפרונות השפתיים. כאשר עפרונות אינם מוחזקים בתיק קטן וייעודי אלא מסתובבים חופשי בתיק האיפור, עם עלולים ליפול ולהישבר מבפנים (מקלון הצבע נשבר לחתיכות קטנות בתוך העיפרון עצמו). עיפרון שנפל מספר פעמים כבר לא יגיב טוב לחידוד וחודו ישבר באופן תכוף.

קניה חכמה

בכל הנוגע לקניות איפור המיועדות לתיק האיפור של איש מקצוע, עדיף תמיד לקנות פלטות. אמנם במעמד הקניה אנו עלולים להוציא סכום כסף גדול יותר, אולם השכר שלנו על כך הוא סדר והתנהלות מקצועית בעבודה, ולכך אין מחיר!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן