רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

חגיגה של איפור מקצועי באירוע לראש השנה

תערוכת צילומים מיוחדת העוסקת בעבודותיו של אמן האיפור ירין שחף והשקת הספר הראשון לאיפור מקצועי נפתחה אתמול ה25.6.2011, סיבה נפלאה לאחל שנה טובה! ספר איפור יחיד מסוגו בישראל, רואה אור בימים אלו.

ירין שחף, המאפר המוביל בישראל, מורה ומנהל בית הספר הגבוה למקצועות האיפור, מסכם  ומילים, מעל עשרים שנים של אהבה אינסופית לשלמות העוסקת  ביופי ואסתטיקה ויזואלית. הספר מסקר את התפתחות הקריירה של ירין שחף מתחילת דרכו, על ידי שימוש בצילומים צבעוניים, בהם תוכלו להתרשם מיצירותיו  ועד הפיכת דורות שלמים למאפרים מובילים, אותם תמצאו בכל הפקות הטלוויזיה, האופנה, המגזינים וכמובן סלוני הכלות המובילים בארץ.

ההשקה החגיגית של הספר, נחגגה יחד עם פתיחת תערוכת עבודות איפור מיוחדות, שנוצרו במשך השנים, על ידי אמן האיפור ומנהל בית הספר ירין שחף.

עבודות אלו מהוות את עמוד השדרה של הספר והן מהוות השראה לתלמידים, בוגרים ולכל מי שעיצוב הוא מנת חלקו. האירוע המרגש, כלל הרמת כוסית לשנה החדשה, והוא מהווה צעד חשוב בישראל לתעשיית היופי והעיצוב.זוהי הפעם הראשונה בה מציג מאפר את עבודותיו המיוחדות, כל תמונה מייצגת פרויקט, בו איפור וצבע הם השולטים ומספרים סיפור חדש ומלא השראה.

העבודות מייצגות את כתב היד המיוחד של ירין שחף, בעבודות אלו ניתן לשים לב לשימוש לא שיגרתי של חומרים וטקסטורות ייחודים המשתלבים בצורה הרמונית עם איפור הביוטי המוכר.השקת ספר האיפור הראשון בישראל, מעניק למאפרים ותיקים וחדשים כאחד להיות גאים במלאכת האיפור המקצועי, להיות חלק מהתפתחות האומנות השייכת לז'אנר זה בעולם ובעיקר להיות גאים שגם לנו יש ספר מקצועי, מקיף ומדויק!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן