רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

השיער בסתיו

עונת הסתיו נחשבת לזמן האידאלי לשיקום השיער שלנו מהנזקים שהוא צבר בקיץ ובנוסף- איך לא, לטפח אותו לקראת החורף. תתפלאו אבל לא צריך יותר מדי מאמץ והשקעה כדי שהשיער שלנו ירגיש טוב וייראה טוב, מבריק, חלק ורך.

לקבוע פגישה אצל מעצב השיער
אם לא הסתפרתם כבר תקופה ארוכה- זה בהחלט הזמן לשקול תספורת או לפחות גזירת קצוות.  כך תפטרו מהקצוות המפוצלים, תוכלו לשקם את השיער, לעודד צמיחה בריאה ומחודשת והכי חשוב, גם להתהדר בלוק אופנתי.

 

לחפוף, אבל פחות
חשוב לזכור שבכל חפיפה אומנם מנקים את הקרקפת אבל מאידך מסירים גם את השמנים הטבעיים ששומרים על הקרקפת וגורמים לשיער להיראות בריא ומבריק בימים כתיקונם. אם אתם נמנים על הטיפוסים שחייבים לחפוף כל יום, נסו להתאזר בסבלנות ולרווח מעט בין תדירויות החפיפה שלכם. ההמלצה היא לחפוף בין פעמיים לשלוש ולא יותר

 

זה הזמן לשמפו עם לחות
אותו שמפו שבו השתמשתם בקיץ לאו דווקא יתאים לשימוש בימי הסתיו. מומלץ להחליף את השמפו שלכם ולהשתמש במוצר המועשר בלחויות, שמנים, תמציות מזינות שיעצימו וישפרו את גמישותו של השיער ולהימנע ממוצרי חפיפה שמכילים מלחים, כימיקלים וחומרי צבע.

שמפו לשיקום השיער לרכישה אונליין לחצו כאן
מסיכת קוויאר שחור לשיער דק ושביר לרכישה אונליין לחצו כאן
ספריי Wizard לרכישה אונליין לחצו כאן

מסכות לשיער – הרבה יותר מהשקעה ופינוק:

מזג האוויר הקר בשילוב החימום בבית, גורם לשיער שלנו להיות ולהיראות יבש יותר. בדיוק מהסיבה הזו  חשוב להחדיר לחות לשיער על ידי מרכך מתאים וגם להוסיף מסכת לחות פעם בשבוע לשגרת טיפוח השיער היומיומי שלכם. אולי לא תצליחו למנוע לחלוטין את המראה היבש שהחורף מביא איתו, אבל טיפוח נכון המשלב מסכת הזנה לשיער תוכל להגן על השיער מנזקי החורף. מומלץ להחליף את מרכך השיער במסכה שמכילה חומרי הזנה. מסכה טובה תשקם את השיער, תעניק לו ברק מחייה ותחושה של רכות, תמלא ותעשיר את הקצוות הפגומים ותעלים את המראה העייף והדהוי שלו. השימוש במסכת שיער דומה מאד לשימוש במרכך: מורחים על קצוות ואורכי השיער (לא מורחים על השורשים אף פעם!) ממתינים כמה דקות  לפי הוראות היצרן ושוטפים היטב.

הימנעו מחפיפה במים חמים מדי:


לאחר החפיפה השימוש במייבש שיער עלול לגרום לשיער שלכם להיראות אפילו יבש יותר ממה שהוא היה נראה טרם החפיפה. לכן במהלך החפיפה הקפידו להשתמש במים פושרים ולא חמים מדי כדי למנוע פגיעה בקרקפת. 

הפחיתו שימוש במכשירי עיצוב מבוססי חום:

זכרו כי ייבוש באמצעות פן, עיצוב במחליק או באמצעות מכשיר ביביליס אינם מומלצים: החום הקיצוני הזה מזיק לשיער. מומלץ להימנע או לפחות לנסות להפחית את החשיפה לחום קיצוני שעלול בסופו של דבר לגרום למראה שיער דליל, חלש ואפילו להגביר מצב של נשירה.  אם כבר חייבים לעצב את השיער בחום, מומלץ להגן על השיער באמצעות תכשירים ייעודיים המיועדים לשימוש לפני שימוש במחליק בייביליס או פן.

חשמל סטטי – איך נפטרים ממנו?


כדי למנוע את תופעת החשמל הסטטי בשיער מומלץ לבחור במסרקים ובמברשות שאינם עשויים מפלסטיק אלא מחומרים טבעיים. גם שימוש בקרם לחות או בסרום לחות לשיער יכול לצמצם את התופעה המטרידה הזו.

אחד הטיפים שתמיד עובדים להסרת חשמל סטטי מהשיער: להרטיב את כפות הידיים ולקרב אותן אל השיער מבלי לגעת בו.  גם שימוש במכשיר אדים בחדר בו שוהים יפחית את תופעת החשמל הסטטי בשיער.

הקפידו על תזונה מאוזנת


גם תזונה לקויה או חסרה עלולה לפגוע במראה השיער ובבריאותו. תזונה חסרה באה לידי ביטוי בין היתר במראה שיער דהוי וחסר חיים ובשיער שנוטה להישבר. צריכת מולטי ויטמין הינה הכרחית למי שלא אוכל ארוחות מאוזנות. חשוב ואפילו הכרחי להתייעץ עם רופא, דיאטנית או רוקח בכל מקרה של חשש של תזונה חסרה או לקויה.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן