רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הקריירה שלי בעולם האיפור

בשנת 1986, לפני לא מעט שנים, פתחתי לראשונה את קורס האיפור הראשון, בבית הספר לאיפור שהקמתי.

מאז ועד היום, הכשרתי כמעט את כל המאפרים המצליחים ביותר בישראל. כשהקמתי את בית הספר לאיפור, עמדו בפניי שתי מטרות:

1. ללמד ולגדל את דור מאפרי העתיד.

2. למצב את מקצוע האיפור כמקצוע מכובד, מבוקש,מהנה,עם הכנסה יפה ומכובדת לעוסקים בו.

היום, אני יכול לומר בגאווה: הצלחתי! הצלחתי להכשיר אלפי מאפרים גאים, עובדים, המנהלים קריירה מפוארת. הצלחתי לגרום לכל מי שמעסיק מאפרים מקצועיים, לכבד את המקצוע ולשלם למאפרים את השכר הראוי להכשרתם ולמקצועם.

במרוצת השנים בית הספר לאיפור גדל,התפתח,והתלמידים הלומדים כיום בבית הספר, נהנים מאחד מבתי הספר לאיפור היפים והמצוידים בעולם! לצד עבודתי כמורה לאיפור בארץ, אני מלמד גם סטודנטים לאיפור בשוודיה, גרמניה והולנד ונהנה מהעברת הידע הרב שצברתי, גם לתלמידים במדינות רחוקות.

במרוצת השנים קיבלתי הרבה הצעות להרחיב את בית הספר, ולפתוח סניפים נוספים, בערים מרכזיות בארץ. ברור לי שפתיחת סניפים נוספים, הייתה מניבה רווח כספי נוסף….

אבל אז הייתי מאבד את הדבר החשוב לי מכל: הקשר האישי והרצוף עם התלמידים!

אם הייתי צריך לחלק את זמני וללמד איפור מקצועי גם בירושלים, בחיפה וגם בתל אביב, אני מרגיש שלא הייתי יכול לתת לכל תלמיד בקורס האיפור המקצועי, את היחס לו הוא ראוי!

אני בטוח שאם אתם קוראים, את הדברים אותם אני כותב, אתם חובבי איפור ושוקלים ללמוד ולעבוד בענף האיפור המקצועי.

החששות לפני כניסה ללימודים או למקצוע חדש, ברורים. כשאני מנהל שיחות עם אנשים המתלבטים האם להשקיע זמן וכסף וללמוד את מקצוע האיפור,אני תמיד אומר:

" האדם המאושר ביותר הוא האדם המתפרנס מהתחביב שלו!"

אני מרגיש שאנשים צעירים, צריכים לעשות את המרב על מנת להפוך את תחביבם למקור פרנסתם.אני מכיר כל כך הרבה אנשים שעובדים במקצוע שהם לא ממש אוהבים וחשים תסכול מתמשך.

אם אתם מתלבטים בעניין, אך מעוניינים להפוך את האיפור למקצוע, אשמח להזמינכם לפגישה בבית הספר, בה תוכלו אפילו, לצפות בשיעור דוגמא ולבדוק יחד, איך גם אתם יכולים להפוך למאפרים מקצועיים ולהיות חלק מעולם הזוהר!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן