רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

המאפרת שעשתה לנו את החודש

(איפור ועיצוב שיער בכל הצילומים שלפניכם: מתי פרדו)

למה בחרת בלימודי איפור ?

תמיד אהבתי לאפר. מאז שאני זוכרת את עצמי אני מאפרת את החברות ואת המשפחה הקרובה. בשנת 2007 החלטתי לקחת את התחביב מעט יותר ברצינות ונרשמתי לקורס איפור בשביל הכיף, ללא כל כוונה לעסוק בתחום. בקורס, גיליתי שמעבר לכך שאני מאוד נהנית לאפר יש לי גם כישרון שאיפשר לי להפוך את התחביב למקצוע.

למה בחרת דווקא בלימודים אצל ירין שחף ?

כהשחלטתי ללמוד איפור ערכתי סקר שוק די נרחב, ידעתי שיש לי הרבה אפשרויות ושהשוק הזה מפותח מאוד. כשהגעתי לבית הספר של ירין הופתעתי כשקיבלתי יחס אישי ומקצועי כל כך בהשוואה למקומות אחרים שבדקתי בהם. בתי ספר אחרים היו נראים לי באותה תקופה מסחריים מדי.

ספרי קצת על חוויות הלימודים: מה עזר לך, מה קיבלת מבחינת תוכן לימודי, ממה הכי נהנית, מה היה לך הכי קשה?

חווית הלימודים שלי היתה מהממת. חיכיתי ליום הזה בשבוע בקוצר רוח, רציתי להגיע, ללמוד להתנסות, לעשות כיף.  העובדה שבכל שיעור בקורס עבדתי עם מדריכות אחרות עזרה לי מאוד לקבל ארסנל טיפים נרחב מאוד מכל אחת ואחת מהן. כשיש סביבך מבחר אנשים מנוסים ומוכשרים שמציעים כל אחד טיפ משלו את יכולה לבחור את הטכניקה שעובדת הכי טוב בשבילך.

אחד הדברים שהכי נהניתי מהם בבית הספר הוא האוירה האומנותית, הרגשתי מוקפת כשרונות! החלק שהיה הכי מאתגר בשבילי הוא ההתמודדות עם הפרפקציוניזם שלי. כשלומדים משהו חדש, מן הסתם הוא לא יהיה מושלם מהפעם הראשונה, אני שואפת תמיד להגיע לתוצאה מושלמת על ההתחלה.

מה החלק הכי מהנה בעבודת האיפור?

החלק הכי מהנה בשבילי הוא החלק היצירתי, ההרגשה שאני יוצרת משהו חדש שלא היה קיים לפני ההתערבות שלי.  דבר נוסף שאני חושבת שכל מאפר נהנה ממנו היא ההרגשה בסוף עבודת האיפור, כאשר הלקוח מרוצה ואז יש מעין נפילת מתח של סוף תהליך, שאתה יודע שהכל יצא כמו שרצית.

החלק הפחות מהנה ?

בשבילי החלק הפחות מהנה הוא עבודה תחת לחץ של זמן לפעמים, או כאשר תנאי השטח הם לא בדיוק אידאליים לעבודת איפור ואז מרגישים קצת פחות 'גלאמור' ואבק כוכבים… אבל גם את החלק הזה של העבודה צריך לקחת כחוויה.

מה לדעתך חשוב שיהיה בתיק איפור של כל מאפרת?

במדינת ישראל כל המאופרות רוצות להיות מולאטיות וסקסיות, כך שברונזר משזף הוא בגדר חובה לדעתי. עוד משהו שהוא בגדר חובה הם ריסים מלאכותיים שיוצרים מראה של עין סקסית וחתולית. מוצר שאני אישית תמיד משתמשת בו הוא פריימר, המחליק את עור הפנים ויוצר מצע מושלם לאיפור.

תני טיפ למאפרת חדשה שמתחילה את דרכה.

תחום האיפור הוא תחום אומנותי, כך שהטיפ שלי הוא בעצם המלצה – חשוב לזכור שכיאה לתחום אומנותי, יש מקום לכל אחד כי כל אחד מביא איתו איכויות ויכולות אישיות שאין למישהו אחר. 'הדרך אל האושר' בעולם האיפור עשויה להיות לא פשוטה, חשוב לדעת לא לוותר לעצמך, אני מאמינה שאם באמת רוצים משהו אסור לוותר עליו לעולם. לסיום, מנסיוני מאפרת היא סוג של פסיכולוגית אז חשוב מאוד להגיע לכל עבודה ולכל לקוחה עם חיוך!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן