רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הויז'ואליסט

 "הויז'ואליסט" מקצוע חדש בעולם היופי, הצובר תאוצה בארץ.למעשה את המונח "ויז'ואליסט" יצר ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי. חקרנו אודות משמעות המקצוע, משמעות השם ואיך ניתן לרכוש את ה"טייטל הנחשק".  פגשנו את ירין שחף בבקשה לשפוך מעט אור על התחום החדש…

מהי משמעות המילה "ויז'ואליסט? 

" משמעות המילה "ויז'ואליסט" באה מן המילה "ויז'ואל" כלומר "חזותי", דבר הנראה לעין.בעולם העיצוב והיופי אנו משתמשים במונח פעמים רבות, כיוון שאנו עוסקים במראות ולוקים חזותיים. בבית הספר שהקמתי, קיימים קורסים רבים העוסקים בעולם הוויזואלי של היופי, מתוך צורך של הקהל לקבל "ONE MEN SHOW" וזה  אומר: איפור, עיצוב שיער וסטיילינג. מתוך כך אדם המאגד את כישרונותיו הינו אדם המסוגל לספק שירותים רבים ומבוקשים בעולם היופי הוא מאפר, מעצב תסרוקת ומעניק שרותי סטיילינג – אדם זה ראוי שיקרא ה"ויזואליסט". 

האם כל אחד יכול להיות "ויז'ואליסט"? 

" אני מאמין כי מי שרוצה להגשים חלום ויש לו תשוקה לעולם היופי והאסטטיקה, מסוגל להיות טוב בכל אחד מהתחומים המרכיבים את מקצוע ה"ויז'ואליסט", כל זאת באם הוא משקיע, מתרגל ומתעקש על הטוב ביותר. המטרה שלי כמורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי הינה להצעיד קדימה את תעשיית היופי ולדאוג שהתלמידים יקבלו את המורים וההדרכה המקצועית ביותר, החל מהשלב הבסיסי ועד הסופי, מתוך כך אני מאמין שמי שמתרגל ומתאמן ורציני בכוונותיו יצליח". 

למה בעצם צריך להתמקצע בשלושה תחומים? לא די להשקיע את ה100% שלך בתחום אחד ולהיות הטוב ביותר?

" היום תעשיית היופי אומרת את דברה, כלות מבקשות להעסיק אדם אחד ביום החתונה, מטעמי נוחות ועוד..גם עולם ההפקות מבקש אנשי מקצוע המסוגלים לבצע גם וגם… מתוך הצורך הזה אנשים החלו לחפש מקומות בהם יוכלו לרכוש השכלה בכלל התחומים ומצאו מקומות שאינם מקצועיים או שאינם מספקים את הידע המקצועי הנדרש. בנוסף עצם הרחבת השרותים המקצועיים של כל אותם אנשי מקצוע, אפשרויות הפרנסה שלהם גדלות ." 

מהו לדעתך שיווק נכון כ"ויז'ואליסט"?

"מי כמוני יודע כי לא די בכישרון וברצון כדי להצליח, בעולם התחרותי שסביבנו יש צורך גם בתכנון עסקי קפדני, שיווק מתוחכם ומיתוג אישי.חשוב לטפח את המותג כמי שמייצג אתכם – להיות אישיות מטופחת בכל עת, בנוסף היו נחמדים לכל אדם! חשוב לשמור על אנושיות, נעימות ומקצועיות, כך יזכרו אתכם לטובה… אני ממליץ להיות סבלני, עקבי , בעל יכולת התמדה. הצלחה לוקחת זמן, אך עם סבלנות והתמדה היא תגיע.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן