רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הדליקו את האור האיפור כבר כאן

 

כמו כל שנה מגיע החג שלפני הכול זוכרים לו את כמות הקלוריות בכל סופגנייה שנאכלת לה בהנאה. כמו בכל שנה אנו מדליקים את החנוכייה ומקווים שאולי השנה יקרה גם לנו נס פח השמן…רק משאלה אחת קטנה… אז הוא כבר כאן, חג האורות, חג המשאלות, חג המסמל בצורה מטפורית את הרצון של כולנו לא להיות בחושך אלא תמיד באור.  מתוך האווירה הדרמטית אך האופטימית הזו, החלטנו לערוך הפקה לכבוד החנוכה בבית הספר הכי צבעוני בארץ.

 

הסביבונים והסופגניות הפעם נשארו בצד, והוחלט על יצירת שתי לוחמות אצילות, מלאות בסטייל ועוצמה. הלוחמות שלנו יוצאות לגרש את החושך ולהזכיר לכל אחד ואחת את האור. את מראה האיפור הראשון של לוחמת האור הראשונה, יצרה ענבל גולדשטיין מורה בצוות ההוראה של ירין שחף. ענבל השתמשה בגוונים המיוחדים של האש ויצרה מראה "חתולי" חד ומדויק. ענבל השתמשה בתורת "גלגל הצבעים" על מנת להעצים את שני הגוונים שבחרה.

על פי "גלגל הצבעים" הצבע הכחול והצבע הכתום, הינם צבעים מנוגדים ומשלימים.

מה זה אומר: בגלגל הצבעים, יש חשיבות למיקומי הצבעים. הצבע הכתום נמצא מקביל לצבע הכחול. כאשר שני הגוונים הללו מונחים אחד על יד השני, הם מדגישים ו"מקפיצים" את הפיגמנט אחד של השני. כאשר צבעים אלו יונחו אחד על גבי השני, הם ינטרלו אחד את השני (כך לדוגמא קונסילר כתמתם מטשטש כהויות שיש בהם נימים כחולים).

ענבל יצרה איילינר בגוון כחול מטאלי בטכניקה הבאה:

כדי להגיע לכחול עמוק עם פיגמנט נוכחותי, ענבל הניחה מייק-אפ כחול כבסיס ואותו פודרה עם צללית אבקה כחולה מבריקה. את האיילינר שרטטה באמצעות מכחול המשמש לקונסילר (מכחול מספר 6 של ירין שחף), הפידור נעשה באמצעות מכחול מספר 4 המיועד להנחת צלליות אבקה.את גווני הכתום בעפעף ועצם הגבה: יצרה משילוב של כמה צלליות במרקם אבן: צללית אדומה דומיננטית, יחד עם כתום, צהוב, ומעט חום, בעזרתם יצרה מעברי צבעים בדומה למעברי הצבעים הקיימים בלהבת האש. החלק התחתון של העין טופל בצורה קצת שונה: ענבל החליטה ליצור ניקיון כך שהריסים התחתונות נצבעו במעט מייק- אפ בגוון העור. השפתיים נמשכו בליפסטיק בגוון טבעי ונקי. נרות החג מצאו את מקומם כשרשרת והפכו להיות חלק חשוב בסטיילינג.

המראה שנוצר: לוחמת השייכת לעולם האמזונות, חזקה, עוצמתית, נשית ומוכנה לנצח!

 

 

מראה האיפור השני שייך לטליה ניימן מדריכה בכירה בצוות ההדרכה של ירין שחף ואחראית על התוכן בבית הספר. טליה יצרה מראה איפורי השייך לעולם הטבע.

את מראה האיפור יצרה טליה בטכניקה הבאה:

עיניה של הדוגמנית נצבע ב"צבעי מלחמה" בגווני הירוק והכחול, יצירת האיילינרים נוצרו עם מכחול מספר 2 של ירין שחף.

בצידי העיניים יצרה טליה איילינרים צפופים הנראים כטקסטורה בגוון כחול. איילינרים אלו נוצרו עם צבע מים כחול המיועד לאיפור. בחלק התחתון של העין יצרה "כתם" צהבהב  עם מייק אפ בגוון צהוב , אותו פדרה עם צללית צהובה במרקם מאט המשלים בהרמוניה את גווני הכחול והירוק הקיימים בעפעף העליון.

הריסים נצבעו בלבן עם מכחול קונסילר בשני צידי הריסים  (צבע מים לבן במרקם מוס). השפתיים נמשכו בגוון בורדו עמוק, שנוצר עם ערבוב עם מייק- אפ בגוון חום.

ובסטיילינג: נרות החג משמשים ככותפות שריון  המשלימות  את מראה הלוחמת.

המראה שנוצר: לוחמת השייכת לעולם הטבע, עוצמתית, רכה וצבעונית.

לפסימיות אין מקום בעולמן של לוחמות האור, התקווה והאור היא מנת חלקן. מהות ההפקה היא לאחל חג מלא באור ושמחה, צבעים, תקוות, אופטימיות והמון איפור!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן