רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

הגיגי יום הולדת

בחודש אוגוסט חגג ירין שחף יום הולדת. כל מי שמכיר את ירין יודע שהמילה "חגג" מאוד גדולה עליו. ירין,ממש לא אוהב מסיבות יום הולדת, הפתעות ומתנות למיניהן. אך ביום ההולדת האחרון היה משהו שקצת שינה אצלו את המחשבות לגבי יום ההולדת והנה הגיגים בנושא שהוא כתב, במיוחד לניוז לטר החדש: 

"כל מי שמכיר אותי יודע שהמושג " יום הולדת" או "חגיגת יום הולדת" גורם לי לאי נוחות וחוסר רצון להפוך את תאריך הולדתי לחגיגה כלשהי. לפני כשנה, שמלאו לי 50, החליט אחי היקר עודד שחף לחגוג לי יום הולדת במסיבת הפתעה. הוא עבד על הרעיון במשך כמה חודשים- יחד עם עוד בני משפחה ותכנן "להרים" הפקה מושקעת. לצורך העניין נשכר מלון, שרותי קייטרינג והוזמנו עשרות מקורבים. עודד, שעד לאותו יום חשבתי שהוא יודע שאני שונא מסיבות הפתעה וחגיגות יום הולדת, כנראה לא עמד בפיתוי וחשב ש"הפעם זה יצליח"…..לצערו גיליתי יומיים לפני האירוע את המתרחש….ופשוט כעסתי. אני כל כך לא אוהב תשומת לב סביבי, ברכות מאולצות, מתנות שניקנו כבדרך אגב וכל הטררם הזה… ופשוט שכנעתי אותו לבטל את האירוע. לא תאמינו- עם הביטול, עשיתי לעצמי מתנת יום הולדת אמיתית! במקום להיות בערב מאולץ שבו, כפי שאני מכיר את עצמי, הייתי סובל מכל רגע, חגגתי בבית עם המשפחה המצומצמת וצפיתי בסרט וידאו מרגש אותו הפיקו עבורי אשתי נאוה ובנותיי לירי ועונג. 

השנה, למודי ניסיון מהשנה שעברה, יום ההולדת עבר חלק וללא מסיבות ואירועים למיניהם. השנה, במאין צרוף מקרים נחמד קיבלתי מתנות שכל אחת מהן גורמת לי אושר רב. תבינו- אני שונא מתנות,ובמיוחד שונא מתנות שעולות כסף רב! אני מוכן לקבל מתנות קטנות, סמליות והכי חשוב- שלא גרמו לקונה אותן טרחה רבה! לא תאמינו כמה ברכה כתובה שווה בעיני הרבה יותר ממתנה שנקנתה בממון רב! 

הנה חלק מהמתנות שקיבלתי:

 

 

 

 

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן