רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

דרכה המקצועית של אתי סלינה

אתי סלינה בוגרת בית הספר הגבוה לאיפור "ירין שחף" התאהבה בעולם האיפור עוד בהיותה דיילת אוויר. מוצרי האיפור והטיפוח שסבבו אותה, מילאו אותה בקסם ותשוקה  שהובילו אותה להכיר ולדעת עוד מעולם הצבע והיופי.

כך כשבחרה ללמוד איפור מקצועי בבית הספר של "ירין שחף" קיבלה את מלוא  התמיכה והפרגון מהסביבה.

אתי מספרת:

" היה זה טבעי וברור לכולם שאיפור מתאים לי כמו כפפה ליד, הגעתי לתחום שהכי מתאים לי ומאפשר לי להיות מי שאני באמת. עבודתי כדיילת אוויר חשפה אותי לעולם האיפור כך שהגישה שלי לתחום הוטבעה בי כבר אז. אני זוכרת שתמיד דאגתי להתאפר ולדאוג למראה שלי, כך שהיה זה טבעי להפוך את האהבה לקריירה"

במהלך הלימודים, לומדים התלמידים טכניקות מגוונות, והידע המקצועי מועבר על ידי ירין שחף עצמו וצוות ההוראה וההדרכה המלווה את התלמידים משיעור לשיעור.

היחס אישי וחווית הלימודים היא משפחתית, אינטימית, טיפים מקצועיים ניתנים באהבה לתלמידים, כך שהיציאה לעולם האמיתי הופכת להיות "רכה יותר".

אתי מספרת:

"חווית הלימודים ב"ירין שחף" היא מיוחדת מסוגה. האווירה נעימה הצוות מקסים , השיעורים עם ירין תמיד מתובלים בחוש הומור מבורך יחד עם מקצועיות. כל זה הופך את האווירה בבית הספר לנעימה וכיפית.

המדריכה האחראית שלי הייתה ענבל קדרון – גולדשטיין שהיא מקסימה ונעימה , יחד עם שאר צוות ההדרכה שמהווה השראה לכולם.

כל כך נהניתי מהלימודים שהחלטתי להמשיך , להתקדם ולהתפתח, כך שהמשכתי ללמוד את לימודי ההתמחות של קורס הביוטי למתקדמים, קורס האפקטים המיוחדים, קורס הפנטזיה וקורס ההוראה וההדרכה, שתרמו לי רבות לדרכי כמאפרת."

את דרכה המקצועית בעולם האיפור החלה אתי בסיום הלימודים כשפנתה אל סוכנות המאפרים של ירין שחף, בפגישה הציגה את עבודות האיפור שלה ונשלחה לסטאז' בטלוויזיה בערוץ 2. לאחר חודש של סטאז' בו איפרה רבים מאנשי הטלוויזיה שהגיעו להתראיין בתכנית הבוקר של אברי גלעד, קבלה טלפון מהמפיקה בו התבקשה להמשיך לאפר והפעם – בתשלום.

מאז מאפרת אתי בתכנית הבוקר מידי שבת יחד עם עבודתה בחברת "בובי בראון" חברה לאיפור מקצועי בה היא עובדת כמשרה ראשית. אתי מצאה את השילוב המנצח בו היא מאפרת במגוון תחומים, בהם היא רוצה להתקדם ולהתפתח גם בעתיד.

אתי מספרת:

"השאיפות שלי לעתיד הן להתפתח באיפור הביוטי לכלות וערב והפקות אופנה, כאשר החלום הגדול הוא לאפר בניו – יורק ב FASHION WEEK ."

טיפ למאפר המתחיל?

"אני ממליצה בחום ואף חושבת שזה חשוב מאוד להגיע לסוכנות המאפרים של "ירין שחף", הסוכנות פותחת דלתות, מאפרת למאפר המתחיל להוכיח את עצמו וכישרונו, מאפשרת להכיר אנשים שדרכם ניתן להתקדם ולהצליח. אני חושבת שחשוב להיות ממוקדים במטרה העיקרית והחשובה של איפור כל הזמן, לא לוותר , גם כשהדרך היא לא קלה, היא כייפית ונהנים מהדרך"..

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן