רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

בלוג החודש

 עולם ה"בלוגספירה" –  הפך להיות נדבך חשוב בעולם התוכן והצרכנות שלנו. מעבר לצורך השיתופי הקיים במבנה הבלוג, קיים לו אלמנט שיווקי נפלא, העומד לרשות כל אחד ועשוי לסייע לו בתחילת דרכו המקצועית. הבלוג הוא בהחלט פלטפורמה נפלאה לשתף עבודות ולהראות את כישרונכם!

רצינו לספר לכם על טל חמלניצקי בעלת הבלוג : Phoenix Black. לבלוג של טל קיים ערוץ יוטיוב המציג שלב אחר שלב טכניקות איפור. טל בוגרת "ירין שחף" מעניקה לקוראיה וצופיה ידע נרחב בעולם האיפור. סרטוני היוטיוב שלה עשויים היטב ומהם תוכלו ללמוד ואף לדעת בדיוק באילו מוצרים ומכחולים טל השתמשה על מנת ליצור את המראה הסופי.  טל הוזמנה למסיבת הבלוגריות שהתקיימה בבית הספר ונשארה לספר לנו הבלוג המרשים שלה:

על בחירתה ב"ירין שחף" ללימודי האיפור היא מספרת:

"ירין שחף" הוא בית-הספר הכי טוב בארץ, עם שירות אדיב, ומורים מקצועיים ונעימים. הלימודים בבי"ס תרמו לי המון, מעבר לטכניקות. זה פתח לי דף חדש בחיים."

כשנשאלה על חייה כמאפרת הוסיפה:

"התברכתי במשפחה וסביבה מאוד תומכת. בכל זמן שאני רוצה אני יכולה להושיב חברה או בת משפחה ולבטא את עצמי דרך האיפור. החיים כמאפרת לא תמיד קלים, בעיקר כעצמאית, אבל זה אחלה תחליף לפסיכולוג! מתי שיש משהו שאני חייבת לשחרר, אני תופסת מברשת ומתחילה לאפר….

מעבר לכך זוהי זכות להיות חלק מהימים הכי שמחים של משפחות – אירועים, חתונות.. הצד היפה של החיים."

ספרי על הבחירה לפתוח בלוג

"את הבלוג פתחתי עקב ביקוש רב מהחברים שלי בפייסבוק, אז ניסיתי פוסט אחד, וראיתי שהייתה היענות חיובית.  אני לא רואה סיבה לשמור את הידע שלי לעצמי. למה לא לחלוק אותו ולעזור לאחרים?

מה מרגש בלצלם עבודת איפור ב"לייב"?

"הפקת הסרטונים גורמת לי להרגיש קרובה יותר לעוקבים שלי, זה "level" אחר. בנוסף, לפעמים הסבר כתוב למראה מסוים לא מספיק ברור על מנת לשחזר את הפעולות בבית, וכשרואים את זה בוידאו יותר קל להבין."

טל נזכרת בעבודת האיפור שגרמה לה ל"טוויסט" בחייה המקצועיים ומספרת:

"זכורה לי עבודה שבה עשיתי איפור בטכניקה של "קפל" בגוון כחול. עבודת האיפור הזו  נתנה לי פוש, אם כי היו הרבה תגובות לא נעימות באתר בינלאומי בו העבודה התפרסמה. זו לא הייתה החוויה הכי טובה, אבל זה נתן לי את הדרייב להשתפר ולשים יותר לב לפרטים קטנים ולדיוק."

ביקשנו המלצה על מוצר איפור שטל אוהבת במיוחד…אז לכל המכורות הנה ההמלצה:

"פריימר צלליות של חברת lime crime, בשם "eye shadow helper "

הידעתם?

לפני שטל למדה איפור היא למדה…טבחות!!

במיוחד עבור "ירין שחף" טל ערכה עבורינו הפקה מצולמת בתמונות סטילס ובערוץ היוטיוב שלה: מחווה לעבודת האיפור של ירין שחף בסיגון הפינאפ!

שלב ראשון- הנחה של מייק-אפ:

משרטטים קו עם צללית על קפל העין:

מטשטשים עם מכחול כלפי העפעף:

ממשיכים לטשטש…:

מוסיפים צללית בקפל בגוון של חציל:

מוסיפים צללית בגוון שמנת על גלגל העין:

משרטטים איילינר:

יוטיוב למראה האיפור:

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן