רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

בלוגרית האיפור שלנו לחודש אוגוסט

הכירו את טל בן ארי, מאפרת מקצועית וכותבת הבלוג 'Star Dust'. בבלוג של טל תמצאו סקירה מעמיקה של מוצרי איפור, בצורת ביקורת אובייקטיבית ומקצועית ביותר של אמנית איפור שאיננה מחויבת לשום חברת איפור באופן בלעדי. על גבי אתר האינטרנט שלה, טל מציגה את עצמה:

"שמי טל בן-ארי, מאפרת מקצועית, מסרקת, אם, רעיה ופעילה למען זכויות אדם ובעלי חיים

מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד היה לי מכחול ביד. בין אם היה זה ציור על בד, איפור בובות הברבי שלי או צביעת פניהן של חברותי  באיפור של אמא. כשבגרתי הפכתי למאפרת הבלתי- רשמית של חברותיי ולבסוף עשיתי את הצעד ונרשמתי ללימודי איפור מקצועי.

בין לבין גם למדתי לתואר ראשון במדע המדינה ומנהל עסקים, אך לא זנחתי את אהבתי העיקרית- איפור. אני מאמינה כי כל אחת חולמת להיות יפה, להביט במראה בסיפוק, לקלוט מבטים מתפעלים מהסביבה, להרגיש טוב עם עצמה והאמת היא שהיופי הזה טמון בכל אחת ואחת מאיתנו, ורק צריך לפעמים מעט עזרה כדי לצאת החוצה ולבלוט.

איפור נועד להדגיש את היופי של כל אחת ואחת, ולא לשמש מסכה או להפוך אותך למישהי אחרת. המטרה היא שאת תקבלי מחמאות, ולא האיפור…"

טל סוקרת באלגנטיות ובנימוס כובש מוצרי איפור שונים שהיא מקבלת משלל חברות איפור שונות. בגלל שהיא איננה מחויבת לשום מותג איפור באופן בלעדי, הסקירות שלה הן אובייקטיביות ואינפורמטיביות, ועושת חשק לעוד!

הפשטות והכנות שבבלוג המקסים הזה הן מה שכבש אותנו והסיבה שבגללה אנו חוזרים בכל פעם לקרוא עוד ועוד. אנו בטוחים שגם אתם תשובו.

לכניסה לבלוג

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן