רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי רב שימושי

ייעול של מוצר איפור אחד למטרות שונות הוא טריק וותיק של אמני איפור מקצועי. כמעט כל מוצר איפור ניתן לשימושים רבים מעבר לשימוש המקורי לו הוא מיועד, לפניך הנבחרת המנצחת של המוצרים הרב –שימושיים שיש לכולנו בתיק האיפור:

ליפסטיק

כידוע, ליפסטיקים מגיעים במגוון רחב של מרקמים וגוונים. ליפסטיקים עתירים בלחות יכולים לשמש גם כסומק בעל גימור מבריק. ליפסטיקים מהסוג היבש והעמיד יותר יכולים בקלות להפוך לבסיס לצלליות, או לצללית בפני עצמה. את הליפסטיק העמיד שלך ניתן להפוך גם לסומק עמיד לא פחות, במיוחד אם לאחר המריחה והטשטוש יפודר הליפסטיק בפודרה שקופה.

מסקרה

המשחה השחורה אותה אנו נוהגים למרוח על הריסים ניתן לייעל גם כאייליינר. בשימוש במברשת אייליינר, תהפוך כל מסקרה בכל גוון לאייליינר לכל דבר. כמו כן, ניתן להשתמש במסקרה המשחתית כבסיס עמיד במיוחד לצלליות.

וזלין

אותו חומר שמנוני שאנו נוהגים למרוח על השפתיים כאשר הן יבשות יכול להפוך למסיר איפור מצויין, שיסיר גם את המסקרה העיקשת ביותר. בנוסף, וזלין יכול לשמש גם כשימר נפלא לצילומים – הוא מעניק מראה מבריק וזוהר במיוחד.

עיפרון עיניים בגוון חום

עיפרון עיניים רך בגוון חום, מהסוג המיועד לטשטוש ואיפור מעושן יהפוך בן רגע לעיפרון גבות מצויין. בשימוש על עור הפנים, ניתן להפוך את העיפרון לצללית ולהשתמש בו להצללות. יש לצייר קוים עדינים באיזורים המיועדים להצללה ולטשטש היטב בעזרת ספוגית איפור נקיה.

צלליות אבקה

גולת הכותרת של המוצרים הרב שימושיים. צלליות אבקה הן בעצם צבע גולמי הלובש כל צורה שרק נחפוץ. ניתן להשתמש בצלליות על העיניים, על עור הפנים כשימר, על השפתיים בערבוב עם גלוסים במגוון צבעים וכשימר לכל הגוף (לכלות הרוצות את מראה העור הקורן בצילומים).

האם יש לכם עוד רעיונות למוצרים רב שימושיים שאתם נוהגים להשתמש בהם? שתפו אותנו בתיבת ההערות שבתחתית הדף.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן