רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי לכל אירוע

לבוש

כשאנו ניגשים להתאים מראות איפור למשתתפי אירוע חשוב להתענין בקוד הלבוש שיונהג באירוע עצמו. אם מדובר באירוע חברה ונשכרנו על מנת לאפר את חברי ההנהלה, חשוב לשמור על מראה סולידי שיהלום את המעמד.

באם מדובר במסיבת טבע שאליה נגיע על מנת ליצור מראות איפור עבור החוגגים שיעטו מלבושים פסיכודאליים, נוכל הלרשות לעצמנו שימוש בחומרים וטכניקות מקוריות ומשוחררות יותר.

מוסיקה

אירוע הנסוב סביב המוסיקה שתושמע בו (כגון מסיבת השקה לדיסק או אירוע התרמה בהשראה אופראית) דורש איפור קונספטואלי שיתאים לאופי האירוע. באירוע השקת מסעדה לבנונית חדשה ואיכותית אופרו המלצריות ונשות הצוות באיפור לבנוני מסורתי, המתאפיין בעיטור העיניים באיילייינר דרמטי וגווני צלליות המתמזגים עם צבען הטבעי של העיניים.

מטרת האירוע

אם נשכרנו על מנת לאפשר את המשתתפים בתצוגת אופנה שתכליתה לגייס כספים עבור מחלת האיידס, ליפסטיק אדום וציור של סרט מוצלב באותו גוון יעבירו את המסר האיפורי הנכון. לפני בחירת מראה האיפור לאירוע בעל קונספט ספציפי, חשוב לערוך מחקר אודות הסמליות של אותו נושא נבחר, ההסטוריה שלו והמסר אותו האירוע שואף להעביר.

לסיכום, איפור על פי הזמנה לאירוע בעל אופי מיוחד הוא בעצם הזמנה להפגנת רוח יצירתית. אמן איפור נבון ישכיל ליצור מראה איפור בלתי נשכח לאירוע הסובב כולו סביב ציר מרכזי אחד.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן