רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי לטיפול במפגעי עור

פודרה סיליקון

פודרה על בסיס סיליקון היא פודרה שאיננה מורכבת מאבקה דחוסה או מפוזרת ומיועדת לקיבוע המייקאפ מבלי להעניק לפנים מראה מפודר.

יש לציין שפודרה על בסיס סיליקון אינה מקבעת את המייקאפ באותה רמה של פודרה סטנדרטית ויש לקחת עובדה זו בחשבון כאשר אנו מאפרים אדם עם עור שמן או כלה היוצאת לצילומים מוקדם בצהריים. עם זאת, הפודרה החדשנית הזו מאפשרת קיבוע של מייקאפ על עור מקומט במיוחד, או פידור של איזור המכוסה פלומת שיער (פודרה רגילה תגרום לשיער על הפנים לבלוט הרבה יותר).

ג'ל אלוורה

ג'ל אלווה קריר יכול להציל עור מגורה או עור שקיבל כוויות שמש. מסיכה דקיקה של אלוורה על עור פנים נקי למשך 10 דקות תגרום לעור לקבל תחושה קרירה ומרגיעה, ולהתמסר לאיפור ביתר קלות. יש לשמור את האלוורה בקירור ולהכניסה לתיק האיפור מספר דקות לפני היציאה אל הלקוח.

מייקאפ בעל כיסוי מלא

מייקאפ בעל כיסוי טוב נשמע כמו מוצר שמובן מאליו שיהיה בכל תיק איפור. אולם, קיים הבדל בין מייקאפ בעל כיסוי טוב ומייקאפ בעל כיסוי מלא. מייקאפ בעל כיסוי מלא יכסה כל פגם בעור, מפיגמנטציה קיצונית ועד לאדמומיות הנגרמת כתוצאה מאקנה שהוזנח. בגלל שהצורך במייקאפ מהסוג הזה הוא די נדיר, עדיף להשקיע בשני גוונים בלבד (בהיר וכהה) על מנת להצטייד כראוי ולוודא שלא ניתקע ללא פיתרון לבעיה איפורית.

משחה נגד טחורים

ובכן, קראתם נכון. משחה נגד טחורים היא בעלת סגולות נפלאות בכל הקשור להורדת נפיחות. כאשר מדובר בנפיחות סביב העיניים של כלה ביום כלולותיה, המשחה יכולה להוות את ההבדל בין כלה שנראית מצוין לכלה הנראית עייפה או, חלילה, מבוגרת מכפי שהיא באמת. על מנת לא לפגוע ברגשותיה של כלה או לגרום להרמת גבות בקרב צלמים או סטייליסטים, עדיף לשמור את המשחה במיכל אסתטי שלא יסגיר את אופי התכשיר.

במהלך עבודתו של המאפר ועם צבירת פז"מ וניסיון בתחום, כל מאפר מרכיב לעצמו את ארסנל הטריקים הפרטי שלו. רשימה חלקית זו מהווה המלצה חמה לאמני איפור מתחילים מפי חברים מנוסים יותר בתעשיה.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן