רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי לחתונת קונספט

מהי חתונת קונספט?

חתונת קונספט היא חתונה בעלת נושא ואופי מסוים העובר כחוט השני בכל האלמנטים המרכיבים את האירוע, החל מלבושם של המשתתפים, דרך האוכל והמוסיקה באירוע ועד לאיפור המקצועי המלווה את ההופעה.

דוגמא לחתונת קונספט היא חתונה באוירת הקיבוץ של שנות החמישים, חתונה בסגנון אלביס פרסלי, חתונה בסגנון שנות השמונים וכו'.

כיצד לבחור מראה איפור לחתונת קונספט?

כאשר פונה אלינו כלה בבקשה ליצור עבורה או עבור בני משפחתה מראה איפור לכבוד חתונת קונספט, הצעד הראשון הוא שאילת שאלות מפתח שיסייעו לנו להבין מהם בדיוק הצרכים של האיפור המדובר. שאלות אלה יגרמו לנו להבין בדיוק איך יורכב האירוע,  כגון מהו הנושא (ולעיתים תת-הנושא) לחתונה, כמה משתתפים עלינו לאפר, האם החתונה מתקיימת בלוקיישן ייחודי, האם נשכרו תלבושות עבור האירוע, מהי פלטת הגוונים שתשלוט באירוע, ועוד… לאחר שהבנו בדיוק מהו הקונספט הייחודי שנבחר לאירוע מסוים, חשוב לערוך מחקר מקיף על אותו נושא על מנת לאפשר לעצמנו לשאוב השראה ממקורות רבים ככל האפשר. ככל שניטיב להכיר את הנושא עליו מתבסס האירוע, כך יהיה לנו קל יותר ליצור עבורו מראה איםור אותנטי וייחודי.

תמחור איפור לחתונת קונספט

איפור ייחודי לחתונת קונספט כמוהו כאיפור תיאטרון או במה – יצירה ייחודית על פי הזמנה אישית. אמן איפור בעצם נשכר על מנת לעצב מראה איפור כחלק מקונספט קיים, מעבר להתאמה של איפור מחמיא ועמיד. לעיתים יהיה צורך בשימוש בחומרים מיוחדים לאיפור חתונה מהסוג הזה ויש לקחת בחשבון את ההכנות שצריך לעשות מראש לפני אירוע מהסוג הזה. זמן ההכנה, חומרי האיפור, משך זמן האיפור עצמו ומספר האנשים שיש לאפר – כל אלה צריכים לבוא בחשבון בתמחור איפור לחתונת קונספט ייחודית.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן