רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מקצועי בשחור ולבן

בין אם את "פרח איפור", בוגרת טרייה של ירין שחף, ובין אם את שועלה ותיקה בתחום, המדלגת בין הפקת אופנה אחת לשנייה, איפור כלה או תכנית טלוויזיה, את בוודאי יודעת ובעיקר מרגישה, שכדי להיות מאפרת שהופכת לאמנית איפור, את תמיד צריכה לחקור, להתעדכן ולהמציא את עצמך כל פעם מחדש.

בכדי להצליח ולהפוך את הפקת האיפור הבאה שלך להפקה מנצחת, כזו שתשאיר רושם  ונוכחות לאורך זמן , ואף תיתן השראה לאחר,  יש מקום חשוב ליצירת מראה מושלם הנקרא "טוטאל לוק" ומה זה אומר בעצם?

זה מתחיל במחקר, ממשיך לשיער ומסתיים בסטיילינג, המשלים את מחשבת בחירת הצבעים והטכניקה. אחד האתגרים הגדולים, הוא להפיח רוח רעננה וחדשנית, בקונספט מוכר ובסיסי. בחרנו לבדוק שני צבעי בסיס, אותם כולנו מכירים:השחור והלבן.

היין-והיאנג של עולמנו העיצובי – איך ממציאים אותם מחדש? האם בכלל אפשר לעשות שימוש מקורי בשחור חדש או להמציא לבן נקי יותר? אולי  לא כדאי לשנות את מה שכבר קיים? הבמה לרשותכם. את כל זה תוכלו ליצור מחדש בהפקת איפור מלאת השראה, בצבעוניות מקורית שתצרו מצבעים מוכרים.

החיים הם לא שחור לבן. את הקביעה הזו בוודאי שמעתם לא פעם. בחיי היום יום, הצבעים הם רבים ומגוונים – החל ממצב רוח סגרירי ועד לימים ססגוניים בגווניי פוקסיה עזים. ובכל זאת, מה יש בהם? השחור והלבן תמיד זכו להתייחסות כצבעים הקלאסיים-הנצחיים, שמשתלבים בכל מלתחה, תיק איפור ואווירה.אנו, כמאפרים, תמיד חוקרים את שילובי הצבעים ופיתוחם, במטרה להוציא תחת מברשתנו, איפור עמוק וחכם, המשתמש בגוונים  ובטכניקה להעברת קונספט חדש.

כיום, לאחר מספר עונות "צבעוניות ", השחור והלבן, תופסים תאוצה ועושים "קמבאק" אל הבמה. איך ניתן לייצר דרמה חדשה ואלגנטית באיפור המבוסס על צבע אחד בלבד? איך ניתן לייצר ביניהם תחומים "אפורים"? השחור והלבן מהווים ניגוד דרמתי ונועז,  יחד עם רכות וסטריליות. ניתן ליצור באמצעותם תחושות מגוונות, החל מאווירה אלגנטית ודרמטית של השחור,  ועד לתחושה שונה לחלוטין , המורכבת מטוהר ותום "לבנים.הלבן הבוהק והמרגיע מהווה רקע אידיאלי וניטראלי לכל,  בעוד השחור הרציני הוא הניגוד האולטימטיבי .

ביחד הם האור והצל, המוחצן והמופנם, הקלאסי והמודרני.יחדיו הם  יוצרים איזון נכון ומעודכן, שילוב שאי אפשר להתעלם ממנו, אם באיפור  מודרני-עכשווי, ואם בסגנון המסורתי והרומנטי.

וקצת פרטים:

שחור ולבן אינם צבעים, שכן הם נמצאים מחוץ לקשת הצבעים (ספקטרום הצבע). הלבן מכיל בתוכו את הצבעים כולם, ולכן הוא מחזיר אור ומשיב בחזרה את כל אורכי הגל – הביטוי הפיסי לכך נראה כאשר קרן אור עוברת דרך מנסרה (פריזמה), וממנה מתפצלת לכל צבעי הקשת. השחור הוא היעדר צבע, זאת אומרת – סופח לתוכו את כל הצבעים ובניגוד גמור ללבן, לא מחזיר צבע או אור. תופתעו לגלות כי בעזרת שני הצבעים הדרמטיים והסטריליים האלו, תוכלו ליצור  כל איפור, עם מעברי צבע, טשטושים וטונים שונים  בדומה לשימוש במבחר צלליות צבעוניות.

תוכלו לנסות ולהתחכם  ולגלות איך הם יכולים לשרת את מטרת ההפקה הקרובה שהינכם מתכננים בצורה שונה מהמקובל וליצור שפה איפורית חדשה המיוחדת לכם.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן