רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור מאחורי הקלעים

מה הופך שחקנית לדמות קולנועית אמיתית? מעבר לתחקיר מעמיק אודות אופי הדמות על מנת שהדמות תראה אמינה על המסך,צריך בראש ובראשונה איפור מקצועי טוב.

תפקידו של המאפר לבצע תחקיר מעמיק אודות הדמות אותה הוא צריך לאפר. דמויות השחקנים עשויות להיות תקופתיות או עכשוויות ולעיתים על המאפר להפוך שחקן לדמות שהיא כפיל של דמות מוכרת, בשפה המקצועית – " לוק – אלייק". כך בדיוק קרה מאחורי הקלעים של הסרט "אשת הברזל" בה משחקת מריל סטריפ את דמותה של מרגרט טאצ'ר. בחודש הבא עולה לאקרנים סרט המוקדש כולו לאישה החזקה של בריטניה, מרגרט טאצ'ר – אישה חזקה, מנהיגה שנבחרה בזכות עצמה והנהיגה את בריטניה במשך עשור.

הסרט על חייה  עורר הדים בבריטניה אודות דמותה של מרגרט טאצ'ר , בעיקר כי רוב הסרט היא נראת כאישה זקנה, ויש כאלו שטענו לחוסר כבוד לראש הממשלה דאז.

איך נוצרה דמותה של מרגרט טאצ'ר מאחורי הקלעים יחד עם צוות המאפרים המקצועי?

לצורך עיצוב דמותה של מרגרט טאצ'ר התגייס צוות מרשים שעסק בעיצוב השיער,איפור ובניית תוספות (פרוסתטיקה).

עבודת עיצוב דמותה של מרגרט טאצ'ר התבססה על מחקר על דמותה הדומיננטית, בשנות השבעים. מבנה פניה של מרגרט טאצ'ר נבדק על ידי המאפרים, כך שנמצא כי שפתותיה אינן סימטריות ויש להן זווית.למריל סטריפ הוכנו שיניים מיוחדת, ששינו את זווית פיה ממש כמו של דמותה של טאצ'ר.

מראה העיניים של טאצ'ר היה חיוור וכלל גבות כמעט בלתי נראות, מתוך כך הולבנו גבותיה של מריל סטריפ, מראה העיניים שלה נראה חיוור ונוצרה אשליה של מצח גבוה. לבניית המראה המבוגר של טאצ'ר, נבנו לחיים מיוחדות, תוספת אף,ותוספות עור ש"הולבשו" על צווארה לדימוי סנטר כפול ונופל.

הסרט מהווה דיוקן אינטימי על חייה של האישה הראשונה של בריטניה, דיוק  באיפור ומשחק מוקפד, מאפשרים לדמותה של מריל סטריפ להיות אמינה עד כדי בלבול.

איפור "כפילים"( לוק אלייק) מתאפשר הודות לטכניקות מיוחדות הנלמדות במגמת לימודי ההמשך, בבית הספר הגבוה למקצועות האיפור "ירין שחף". הידע הנלמד מאפשר ליישם את הדרכים השונות ליצירת דמויות בקולנוע וסדרות הטלביזיה השונות. ידע זה מאפשר למאפר להיות מקצועי ורב תחומי.

מהי הדמות אותה תרצו לבנות?

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן