רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור לליל הסדר

שלל העבודות, הניקיונות והמשימות שנוחתות עלינו לפני חג הפסח, גורמים לנו לא אחת להשאיר את עצמנו בעדיפות אחרונה ולשכוח לדאוג גם לעצמנו. מאידך, הלחץ, העייפות, עומס המשימות שצריך לסיים – כל אלה משפיעים רבות על מראה עור הפנים שלנו. אז איך בכל זאת מגיעים לארוחת ליל הסדר עם לוק קורן וזוהר שנראה מיליון דולר? איך משיגים את המראה של "הרגע התעוררתי משנת צהרים עמוקה" או "הרגע יצאתי מהקוסמטיקאית שלי" ?

נכון, התקופה שלפני פסח מתישה ומעייפת וכל זה משפיע וניכר במראהו של עור הפנים.  מצד שני חשוב להבין שמראה של עור פנים זוהר הוא פרי תוצאה של שגרת טיפוח קבועה ויומיומית. תוסיפו לכך את העובדה שבתקופה הלחוצה שלפני החג אין יותר מדי זמן לעסוק בשגרת טיפוח ולכן מה שנדרש הוא לאמץ הרגלי טיפוח מהירים שלא גוזלים זמן רב אבל יודעים להעניק תוצאות מרשימות גם במינימום השקעה של זמן ומאמץ.

חשוב לזכור כי בשעות הלילה עור הפנים שלנו מתפנה לשקם את עצמו בצורה הטובה ביותר, חילוף  החומרים שבו מהיר והוא מתחדש באופן נמרץ. זו הסיבה שבגללה חשוב וראוי להקפיד על ניקוי פנים ומריחת קרם לילה לפני השינה.

אם רוצים לעשות הכנה טובה לעור הפנים בלילה שלפני החג, גם אם לא טיפחתם את העור בתקופה שלפני החג עצמו, ניתן בהחלט להתחיל עם פעולת ניקוי פנים בעזרת חלב ומי פנים, להמשיך במריחת סרום הזנה עשיר ולסיים במריחת קרם לילה עשיר במיוחד.  בבוקר תתעוררו עם עור רווי בלחות וזוהר, במראה רענן ומלא חיים.

חלב פנים לרכישה בחנות האונליין של ירין שחף

עור זוהר ונקי

לפני היציאה לליל הסדר תוכלו להעניק לעור הפנים את הטאצ' הסופי למראה זוהר:

  • התחילו במריחת פריימר איכותי שיחליק את מרקם העור, יצמצם נקבוביות פתוחות ומראה של קמטוטים וישדרג את מריחת המייקאפ שתבוא מיד אחריו.
  • למראה זוהר, ניתן לערבב מעט סרום עם המייקאפ שלכם. כך תעניקו למייקאפ לוק מעט מבריק שיעניק לעור הפנים מראה מלא חיוניות.
  • לתוספת הארות ניתן לערבב מעט שימר נוזלי על עור הפנים: מעל גשר האף, על עצמות הלחיים, ובדיוק מעל השפה העליונה. שוב לא לפדר את האזורים האלה כדי לא לנטרל את הברק שיעניק חיות לעור הפנים.
שימר נוזלי לרכישה בחנות האונליין של ירין שחף
  • כדי ליצור מראה איפור עיניים זוהר, מומלץ להשתמש בצלליות בגוון זהב, כסף או פנינה על כל העפעף או בדיוק מתחת לגבה, בקו עצם הגבה. ניתן להוסיף שימר על העפעפיים להגברת הברק והנצנוץ.
  • מומלץ להוסיף תיחום באמצעות איילינר ומסקרה ולהפריד את הריסים באמצעות מסרק ריסים ייעודי למראה של אחד-אחד. במידה ומריחת איילינר מסבכת לכם את כל מלאכת האיפור, ותרו על התענוג והסתפקו במריחת מסקרה מאריכה שתעניק מראה פתוח ומורם לעין בכל מקרה.
  • אם החלטת ללבוש בגד הכולל מחשוף, ניתן להשתמש בשימר נוזלי ולהבליט באמצעות הברקה גם את עצמות הבריח או את כל אזור המחשוף. חשוב לבדוק לפני המריחה כי השימר מיועד לשימוש באזור המחשוף וכי הוא מתקבע, על מנת שלא תגיעי לארוחת החג כשכל החולצה או השמלה שלך מוכתמת בהברקות מהסוג שלא רצית….
  • את השפתיים ניתן להבריק באמצעות גלוס מנצנץ וחשוב לזכור שאם בחרתם במראה איפור הכולל עיניים מודגשות מאד, מומלץ שדווקא אזור השפתיים ישדר שקט כדי להשיג מראה מאוזן , נקי ולא מתאמץ.
  • בתיק האישי מומלץ להחזיק מראה קטנה, קיסמים וניירות סופחי שומן על מנת לתקן את הלוק משאריות פירורים שנתקעות בשיניים (אוי המצות האלה…) ולנטרל הברקות במידת הצורך.

 

צוות בית הספר של המאפר ירין שחף מאחל לכם חג אביב שמח!

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן