רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

אייקון איפור לחודש יוני

סטפני ג'ואן אנג'לינה גרמאנוטה נולדה ב-20 למרץ, 1986 בשכונת יוקרס שבעיר ניו יורק. היא גדלה במנהטן עם אביה, אמה ואחותה הקטנה. את הכינוי 'ליידי גאגא' קיבלה כאשר המפיק הראשון שלה השווה את קולה לזה של פרדי מרקיורי, סולם להקת קווין האגדית ששרו את השיר 'רדיו גאגא'.

בגיל ארבע, למדה לנגן על פסנתר ובגיל 14 החלה להופיע בערבי 'מיקרופון פתוח' בבארים השכונתיים בניו יורק. היא מעידה על עצמה שהית הפרפורמרית מלידה ותמיד ידעה שהיא רוצה להיות תחת אור הזרקורים. בגיל 17 נרשמה לאוניברסיטה יוקרתית לאמנויות שם למדה הלחנה כתיבה וניתוח יצירות מוסיקליות, אולם קריירה אקדמית לא היתה בראש סדר העדיפויות שלה. ליידי גאגא הצעירה נשרה מלימודיה על מנת לעזוב את בית ההורים ולנסות לכבוש את העולם כמוסיקאית בזכות עצמה. היא עברה להתגורר לבד, באיזור מפוקפק של העיר ניו יוק בו החלה להסתובב במועדוני חשפנות ולהשתש בסמים. היא מגדירה את התקופה ההיא כ'בעייתית אך הכרחית' וטוענת שהיא עיצבה את אישיותה וגרמה לה להבין מי היא, ומה המסר אותו היא רוצה להעביר.

בהיותה בת 20, היא החלה לעבוד בחברת תקליטים מובילה ככותבת שירים (היא כתבה מספר להיטים ללהקת הבנות ה'פוסיקט דולז'). הראפר 'אקון' היה הראשון שזיהה את כישרון השירה שלה והחתים אותה בחברת התקליטים שבבעלותו, 'קון'. השניים החלו לעבוד יחד על אלבום הבכורה של הליידי. בשנת 2008 היא שחררה את אלבום הבכורה שלה, ומאז לא הביטה אחורה.

מעבר לכישרון כתיבה והלחנה נדיר (היא כותבת ומלחינה את רוב השירים שלה בעצמה) ליידי גאגא ניחנת בחוש מפותח לאופנה אקצנטרית. היא מגדירה את עצמה כ'מופע אמנות חיה', הבגדים והאיפור שלה הם חלק בלתי נפרד ממי שהיא, והיא מקפידה מאוד ליצור מראה מוקפד עד הפרט האחרון בכל הופעה פומבית.

אנו ממתינים בקוצר רוח לראות מה עוד מכינה לנו הליידי בהמשך הקריירה המפוארת שלה.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן