רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

שיעור באיפור

אם לא פעם תהית איזה סומק הכי יחמיא לך, איזה סגנון איפור הכי יתאים למבנה העין שלך ואיך באמת נכון לטפח את עור הפנים שלך, הנה דרך לקבל את כל התשובות – בתוך שעתיים.

כמעט כל אחת מאיתנו נתקלת מדי יום בשאלות כמו "איך אני יכולה להתאים לעצמי את גוון המייקאפ הנכון? איך מניחים סומק או משרטטים אייליינר בצורה מדויקת? ומה גוון השפתון שהכי יתאים לי?" השאלות האלה ועוד רבות דומות, עולות בראשנו בזמן ההתארגנות ליום עבודה, לפני יציאה לבילוי או אפילו כשאנחנו עוצרות לרגע, מביטות במראה ותוהות איך אנחנו יכולות לגרום לעצמנו להרגיש יפות וזוהרות יותר. בדיוק לשם כך מיועדות סדנאות האיפור האישיות בבית הספר של "ירין שחף" – כדי להשיב על כל השאלות האלה בסדנה אחת בת שעתיים.

את הסדנה מעבירה 'אחת על אחת' מדריכת איפור מקצועית מבית "ירין שחף", והיא מתנהלת באווירה נינוחה בעמדת איפור שמאובזרת במגוון מוצרי איפור מחברות שונות ובכל הציוד הנדרש כדי ללמוד איך להתאפר נכון. הסדנה מקיפה את כל נושא הטיפוח והאיפור העצמי, החל מניקיון הפנים, טיפוח והכנת הפנים לאיפור, דרך התאמת גוון מייקאפ והנחה נכונה של איפור על פי שלבים ועד לאיפור עיניים ולבחירת גוון שפתון.

"לאחת מהסדנאות שהעברתי הגיעה אישה צעירה שקיבלה את הסדנה במתנה ליום ההולדת שלה מאמא שלה", מספרת מרי קומרובסקי, מדריכה אישית ב"ירין שחף". "היא הגיעה כדי ללמוד איך להתאפר, אבל מיד שמתי לב שיש לה עור בעייתי במיוחד. הפניתי לרגע את תשומת ליבה מנושא האיפור והיופי, גרמתי לה להסתכל קודם כל על העצמי הפנימי שלה והסברתי לה כמה חשוב שהיא תטפל בבעיה שכבר הפכה לרפואית. אחרי הסדנה האמא התקשרה להודות לי וסיפרה לי שכבר המון זמן היא מנסה לשכנע את הבת שלה לטפל בעור הפנים שלה ללא הצלחה, ושהיא לא מאמינה שסופסוף היא דואגת לעצמה".

לאורך כל הסדנה ניתן דגש על התאמת איפור אישית ללקוחה ועל מענה לשאלות ולצרכים שעולים אצלה בכל הנוגע לאיפור ולטיפוח. הלקוחה אפילו יכולה להביא איתה את תיק האיפור האישי לסדנה, וללמוד איך להשתמש ביעילות במוצרים שלה.
בסיום הסדנה הלקוחה מקבלת כרטיס יופי אישי, שבו מפורטים כל המוצרים שהותאמו עבורה וטיפים מהמדריכה שלה.

"יש משהו בסדנאות שהוא מעבר לרק אסתטיקה וליופי, משהו שיכול להוביל לשינוי פאזה ולפתיחת אופקים", מוסיפה מרי.
"מעבר לכך שהסדנה מאפשרת ללקוחה לקבל תוצאה מיידית בתוך שעתיים בלבד, יש בה ערך מוסף ואין ספק שהיא תורמת להעלאת הבטחון העצמי. 
כשהלקוחה מסיימת את הסדנה ומסתכלת על עצמה במראה באיפור טבעי שמותאם לפניה ומחמיא לה, היא מבינה שהתהליך הזה הוא בר ביצוע עבורה".

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן