רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ענבל כהן – גולנזר מגשימה חלום

ענבל, בוגרת מגמות איפור ועיצוב תסרוקות, רק בת 18 אבל לוח הזמנים שלה כבר מלא עד אפס מקום באיפור וסירוק לכלות והפקות, וכל זה לפני הגיוס הקרוב לצה"ל.

ענבל כהן-גולנזר הגיעה לבי"ס להגשמת חלום, אחרי שבמשך שנים רבות מצאה את עצמה מאפרת את חברותיה בכל הזדמנות.
היא התחילה את לימודי האיפור בגיל 17 הצעיר ומשם הכל היסטוריה. בעזרת כישרון טבעי ותמיכה של צוות ההוראה וההדרכה התקדמה ענבל במהירות, שיפרה את יכולותיה ומהר מאוד הפכה לשם דבר בפורומים השונים של כלות ומאורסות.

לאחר זמן לא רב החליטה ענבל להרחיב את העסק ולהירשם גם למגמת עיצוב התסרוקות של ביה"ס. מה שהתחיל כרצון להרחיב את העסק ולסגור יותר עבודות התגלה כאהבה גדולה נוספת.

אמנם היא רק בת 18, אך מאחוריה כבר רזומה עשיר בתחום נוסף: כתיבה ועריכת תוכן. ענבל החלה את דרכה ככתבת בעיתוני ומדורי הנוער הגדולים בארץ,
אך החליטה לשנות כיוון מאחר וחסרה לה העבודה המעשית עם הידיים, וכך החליטה להגיע ללימודי האיפור, תחום שבער בה מאז היותה ילדה קטנה.
במהלך לימודי האיפור הראתה ענבל השקעה רבה בלימודים ובתרגול, וגם לא ויתרה על שיעורי החיזוק וההשתלמויות שמוצעים ע"י ביה"ס, מה שתרם להתקדמות המהירה שלה בתחום.

את ההצלחה הגדולה מייחסת ענבל לזיהוי צרכים ספציפיים אצל הלקוחות ומתן מענה מדויק, בנוסף להשקעה בלקוחות,
אם מבחינת השקעה במוצרים האיכותיים ביותר בשוק ואם מבחינת מתן סל שירותים כולל,
הגעה לבית הלקוח והענקת יחס אישי, חם ומיוחד לכל לקוחה שעוברת בידיה. בימים אלה ענבל מתכוננת לגיוסה לצה"ל, אבל מבטיחה שתחזור לתחום וללקוחותיה האהובות עם תום השירות הצבאי.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן