רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

איפור זוהר ואביבי

בית הספר הגבוה לאיפור "ירין שחף" מתכונן לעונה הצבעונית של השנה! מדובר על עונת האביב כמובן!
שעות האור מתארכות, הפרחים פורחים בשלל צבעים, מזג האוויר מתחמם, אווירה של התחדשות באוויר ו…. בעולם האיפור!

כמובן שחג הפסח מהווה הזדמנות נפלאה: לחדש, להתחדש ובעיקר ליצור מראה זוהר, נקי, טבעי, מלא חיות וחיוניות לעור הפנים. לאחרונה אנו נתקלים במראות איפור נקיים וזוהרים, הן בעולם הכלות והן על השטיח האדום. הצלליות כמעט ואינן נראות, ו"פיסול" עור הפנים הכולל הצללות והארות בשילוב מוצרים שימריים מבריקים, תופס את הזרקור והופך להיות השחקן הראשי ב – 2015.
אספנו עבורכם טיפים נבחרים מירין שחף, טיפים ליצירת מראה זוהר וחיוני, כזה המתאים בדיוק לרוח התקופה האביבית הבאה עלינו לטובה.
מתחילים!

It's all about the base

  • ניקיון עור הפנים והנחת קרם פנים הינו שלב בסיסי וחשוב , לפני יצירת המראה הזוהר.
  • שילוב של מייק אפ עם סרום המיועד להענקת זוהר לעור הפנים – מערבבים כמות קטנה של סרום אל המייק אפ הנוזלי (כמות קטנה תספיק) מניחים את המייק אפ עם מברשת רכה ו"פתוחה" אשר תעניק מראה קליל והסרום יעניק זוהר נוסף למייק אפ כך שעור הפנים יראה נפלא.

ויהי אור

  • בנקודות "המוארות" (גשר האף, עצמות הלחיים, והשפה העליונה של השפתיים), ניתן להניח מייק אפ המעורבב עם מעט שימר נוזלי. התוצאה: הברקה במקומות אסטרטגים המעניקים חיות לעור הפנים.
  • פידור קליל באמצעות מברשת פודרה גדולה ועם כמות קטנה של פודרה על המברשת.

שימר, שימר, שימר!
אבקת השימר המבריק תופסת מקום נכבד בעולם האיפור. ניתן לשלב אותה בגוון מוזהב לאחר יצירת הצללות יבשות (סומק בגוון חום מתחת לעצמות הלחיים). למקומות ה"מוארים" (עצם הלחי) נשתמש בשימר בתת גוון כסוף.

Gromovataya/Shutterstock.com

 

 

ניתן לערבב מעט מפודרת השימר יחד עם המייקאפ הנוזלי, ליצירת גימור "משי" של המייק אפ.
חשוב לציין כי יש להשתמש באזורים "חלקים" בלבד, ההברקה מבליטה פגמים בעור ולכן יש להיזהר ולשמור על הנחת הזוהר במקומות אסטרטגים ולא על עור פנים עם פצעים/נקבוביות פתוחות.

  • על העפעף ניתן להניח את השימר הזהוב ליצירת מראה "שימשי והרמוני".

Gromovataya/Shutterstock.com


שפתיים זוהרות – יש דבר כזה!

  • הנחה של ליפסטיק בגווני הפודרה ואף הכתמתמים ומעליו הנחה של שימר מוזהב בטפיחות. הנחת האבקה על הליפסטיק "תקבע" אותו, תשמור על עמידותו ותיצור מראה זוהר וייחודי.
  • מסקרה בשני צידי הריסים וסירוקם עם מסרק מפריד, יעניקו לעיניים מראה רענן ובולט.

ואיך אפשר בלי טוטאל לוק?
להשלמת המראה ניתן לשלב צמה שאינה הדוקה, להוסיף פרח צבעוני מהגינה, שמלה קייצית בגווני פסטל ואת מוכנה לצאת לכבוש את העולם !

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן