רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

תוספות בצד – כל מה שרציתן לדעת על תוספות שיער

תוספות שיער הן חלק בלתי נפרד כמעט מכל תסרוקת שנראה בימים אלה. הרוב המוחלט של הכלות (וגם של המלוות או בנות המשפחה) משלבות היום תוספות שיער בתסרוקת שלהן, וכל מעצב/ת שיער מחזיקים מגוון רחב של תוספות, מסוגים שונים ובגוונים שונים. התוספות, שמודבקות או מוצמדות לשיער באופן זמני, וניתנות להסרה בקלות יחסית, מעניקות לתסרוקת נפח ולפעמים אפילו "מאריכות" את השיער. הרבה פעמים מעצבי שיער משתמשים בתוספות שיער כדי לחזק את העמידות של התסרוקת, מאחר שהתוספות עשויות משיער חזק עיצובית, וגם כדי לשלב גוונים שונים בשיער הלקוחה.

בקורסי התסרוקות בבית הספר "ירין שחף", ישנם שיעורים ייעודיים לשימוש בתוספות שיער בדרכים שונות: החל מהדבקה, דרך חיבור בסיכות ועד לתפירה. צליל קפש, מורה במגמת התסרוקות, מסבירה על סוגי התוספות השונים הקיימים בשוק, ומפרטת על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

נתחיל בתוספות שיער סינטטיות. אלה הן תוספות שמשמשות בעיקר למילוי או לנפח פנימי בתסרוקת אסופה או לתסרוקות אופנה, הן יכולות להגיע בצבעים שונים, מחירן נמוך יחסית והכי חשוב – לא ניתן להפעיל עליהן חום ולעצב אותן.

לתסרוקות כלות וערב נשתמש בתוספות שיער משיער טבעי. התוספות הכי מומלצות לשימוש בעיניי צליל, הן אלה שמשלבות בין שיער סיני והודי יחד, מאחר שהן מאפשרות שימוש בחום, איכותיות ויחד עם זאת, לא יקרות מדי. מחיר של טרס רגיל של תוספות שיער מהסוג הזה, ששוקל כ-100 גרם, נע בין 300-500 שקלים בממוצע.

מעצבי שיער רבים משאילים את התוספות ללקוחות שלהם באופן זמני, ועושים בהן שימושים חוזרים. כדי להאריך את חיי התוספות ולהשאיר אותן ראויות לשימושים חוזרים לאורך זמן, יש לתחזק אותן בצורה נכונה. לאחר השימוש, מומלץ לחפוף את תוספות השיער בהקדם האפשרי עם שמפו, להימנע משימוש במרכך שיער בקו התפר, על מנת למנוע מצב של שומניות באזור שאותו מצמידים לראש, וכן לאפשר להן להתייבש לבד, ללא ייבוש בפן, שמקצר את חיי השערה.

לסיכום – תוספות שיער יכולות לשדרג כל תסרוקת – כל מה שצריך הוא לבחור את התוספות הנכונות, הן מבחינת הסוג ואיכות השערה והן מבחינת הגוון התואם לשיער הלקוחה, לחבר אותן בדרך הנכונה ביותר לתסרוקת שנבחרה ולבסוף – לתחזק אותן ראוי כדי שנוכל להשתמש בהן שוב עבור הלקוחות הבאות.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן