רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

סיפור ההצלחה של ליאת גרין

הבגד עושה את האדם או האדם את הבגד? תורה שלמה נתפרה סביב הסוגיה הזו וניתן לסכמה במילה אחת "סטיילינג". לא צריך להיות דוגמנית או פאשניסטה גדולה כדי להתלבש ולהתאבזר באופן המחמיא לגופך וכפועל יוצא, באופן המעניק בטחון; הסוואת פגמי הגוף, הבלטת יתרונותיו ויצירת סימביוזה בין כל הגורמים התורמים לביטוי אישי: ביגוד – הנעלה – איפור – אביזרים. 

קורס הסטיילינג בביה"ס הגבוה למקצועות היופי "ירין שחף" מעניק תכנית הכשרה לתלמידים המעוניינים לעסוק בתחום הנחשק.
מוזמנים להכיר את ליאת גרין, זו שהפכה את האהבה והכישרון למקצוע.

 ספרי קצת על עצמך ועל ההחלטה ללמוד סטיילינג.

"אני בת 36, נשואה חזרתי לפני כשנה וחצי משהות ארוכה בלונדון, אשר נחשבת לאחת מבירות האופנה ושימשה עבורי השראה. כבר שם עסקתי באופנה, בעיקר סטיילינג אישי וקניינות. כשחזרתי לארץ שמעתי על קורס הסטיילינג של ירין שחף והחלטתי להירשם על מנת להכיר את השוק הישראלי ותעשיית האופנה המקומית. כיום אני מתעסקת בעיקר עם נוער סלב – מלבישה נערות ידועניות לתכניות טלוויזיה, ראיונות מצולמים, פרסומות, תצוגות, צילומי אופנה ואירועים. כמו כן אני עובדת עם חנויות ומעצבים על פרסום ומיתוג, ועושה סטיילינג לרשת האופנה GOYA".
כיצד את מסכמת את חוויית לימודי הסטיילינג ב"ירין שחף"?
"חוויית הלימודים הוסיפה לי מאוד וההרגשה הייתה כמו של בית. הצוות שליווה אותי ובראשו גלי גרינפלד דרייר, מנהלת המגמה, נתן לי השראה וכיוון להמשיך לעסוק במקצוע כאן בארץ. בנוסף הכירו לי את השוק בארץ ופתחו בפני הרבה דלתות".

האם יש לך זיכרון בלתי נשכח מעבודת הסטיילינג?

"העבודה הראשונה שלי כאן בארץ הייתה עוד בתחילת קורס הסטיילינג. פנה אלי סוכן דוגמניות וביקש שאעשה סטיילינג עבור 6 דוגמניות. זו הייתה טבילת האש הראשונה שלי בעבודתי בארץ ועמדתי בה בהצלחה. אחר כך עבודות נוספות המשיכו להגיע".


צילום, איפור ושיער: אילנית כהן, דוגמנית: בתיה שיף

ממה את הכי נהנית בעבודתך כסטייליסטית?

 "בחירת הפריטים לפני הצילומים; אני נכנסת לחנות ויודעת להרגיש את הפריטים שיעשו את העבודה. אני נרגשת כל פעם מחדש. בנוסף, אני מאוד נהנית לקחת חלק בתצוגות אופנה, לכן אני מקפידה לטוס ללונדון לשבוע האופנה ומביאה משם פריטים מיוחדים שלא ניתן למצוא בארץ".

מדוע פתחת בלוג?

 "תחילה כתבתי פוסטים בפייסבוק ובמהרה הגיעו פניות ושאלות של קהל מתעניינות. זה גרם לי להבין שנשים מעוניינות לשמוע והחלטתי לשתף בחוויות שאני עוברת תוך כדי עבודה, לכן פתחתי את הבלוג שלי.

בבלוג אני משתפת את הקוראות שלי באירועי אופנה חשובים שקורים בארץ ובעולם, בנסיעותיי לחו"ל, ברכישות שלי, בהשקות אליהן אני מוזמנת, בהמלצות שלי לשופינג ואירועים בהם כדאי לקחת חלק".


צילום: אייל בן יעקב, איפור ושיער: חן סבאטו, דוגמנית: אליזה טטרוב

אלו תכונות דרושות למי שרוצה לעסוק בתחום הסטיילינג?

"דבר ראשון – יחסי אנוש! כמו כן, חשוב להקשיב לצרכים ולרצונות של הלקוחה, לדעת לתת מענה לכל הסגנונות, גם אלו ששונים משלי. בימי צילום צריך לדעת איך להשתלב בחכמה בצוות (דבר שלא תמיד פשוט לביצוע)".

איפה את רואה את עצמך עוד 10 שנים?

"אני מקווה מאוד שתראו הפקות ופרויקטים גדולים בהשתתפותי. כרגע כבר מתוכנן ערוץ יוטיוב מגניב שלי אשר יעלה בקרוב – שווה לעקוב!
בשאיפה אנה וינטור :-)"

מהו סוד ההצלחה כסטייליסטית מצליחה?

"להיות נאמנה לסטייל שלך, להקפיד להיות נעימה ולא לפגוע באנשים, להתעדכן תמיד בטרנדים העכשוויים ולדעת להתאים אותם ללקוחות / הפקות".


צילום, יגאל עמר: ורד גאני, דוגמניות: רותם שטרית ודניאל וינריב

מהו פריט המאסט בארונה של כל פאשניסטה מתחילה?

"ג'קט גינס, אבל עם טוויסט או ייחוד".

ולסיום משהו שלא ידענו עלייך…

"יש לי ארבעה ילדים ואני אמא במשרה מלאה, זה תמיד מפתיע אנשים!"

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן