רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

מבריקה במקומות הנכונים – כל מה שרציתן לדעת על "סטרובינג" והתביישתן לשאול!

גלגלי הטרנדולוגיה לא חדלים מלפעול ואל לנו, כמתאפרות ממושמעות, לפספס את הדבר החם הבא. אם כבר ב"חום" עסקינן, על "סטרובינג" שמעתן? טרנד האיפור הבועט תופר את הקו הדק שבין מראה בריא ורענן למראה מיוזע ועמוס. מוזמנות ללמוד כיצד להימנע מחציית "גבול" זה ואיך ליישמו בצורה אופטימלית ומחמיאה.

אמנם טכניקת הסטרובינג ותיקה למדיי, אך לאחרונה צברה תאוצה והצדיקה את מעמדה כטרנד לוהט ולא מעט בזכות עולם האופנה שהחדיר את הגלאם הבוהק למסלולי התצוגה.
תשכחו את מה שלמדתן על הצללות והארות ואמצו בחום (אבל לא רב מדיי) את טרנד ה"אנטי-קונטור" המתאפשר בזכות הבזקי אור עדינים שיאירו את אזורי פניכן הגבוהים ויצרו אשליה מפוסלת במינימום מאמץ ופרודוקטים.
איך עושים זאת נכונה?

  • ראשית, הכינו את פניכן למלאכת ההברקה: נקטו בשיטת ההתייפייפות השגרתית שלכן (למשל: ניקוי, לחות, פריימר, מייקאפ, קונסילר ופודרה). כעת, כשפניכן נטולות רבב וגימורן מאט, אתן מוכנות ומזומנות לקצת ברק ב(ל)חיים.
  • בטכניקת סטרובינג אין שימוש בהצללות כלל (משמע, אין מדגישים ומחטבים את האזורים השקועים בפנים). כלל האצבע בביצוע strobing פשוט למדיי ונגזר מהעובדה כי האור נושק באופן טבעי לאזורים הגבוהים בפנים: עצמות הלחיים, גשר האף, מרכז המצח, עצם הגבה, מרכז הסנטר והקשת מעל השפה העליונה (Cupid's bow).

Subbotina Anna/Shutterstock.com

  • בעדינות רבה רפרפו מוצרים שימריים מעל אזורים אלו. אין צורך לשלוף ארנקים; כל מוצר בעל גימור מתאים יירתם בשמחה לטובת המשימה (צללית מבריקה, סומק פנינתי, טוש הארה ועוד), נברו קצת במגירה ודוגו אותם (הימנעו משימוש במוצרים מבריקים יתר על המידה; צלליות מטאליות ונצנצים כסופים יאים לפורים בלבד ואינם מתכתבים עם המראה הטבעי אותו אתן מתאמצות להשיג). דאגו להטמיע את ההברקות בעור ולטשטשן היטב, מברשת מניפה תעשה את העבודה נאמנה ותמנע מראה עשוי ועמוס מדיי.
  • הקפידו על הברקה טבעית במרכז הפנים ואילו בעצמות הלחיים הרשו לעצמכן להתפרע בגימור מודגש יותר. זכרו – "מידתיות" היא שם המשחק; בקלות ובטעות ניתן להתהדר במראה "כדור מראות אנושי" במקום בחיוניות הבריאה המתבקשת.
  • בחרו בצבעים התואמים את גוון עורכן: לשלגיות יחמיאו גווני שמפניה, לבעלות עור בהיר עד בינוני יפרגנו גוונים ורדרדים ופנינתיים, והאקזוטיות יראו נהדר בגווני זהב וברונזה.
  • אם עורכן אינו נראה מושלם באזורי הברקות מסויימים (נקבוביות, חטטים, קמטוטים, צלקות והזרוע עוד נטויה), השתדלו לעדן ככל הניתן את כמויות השימר באזורים המועדים לפורענות; שימר מדוד יחזיר אור ויטשטש את הפגמים אופטית בעוד שנדיבות שימרית עלולה לעשות את הפעולה ההפוכה ולהדגיש את הפגמים אותם עמלתן כ"כ להסתיר (מוזמנות להיזכר בסעיף הראשון ולהשקיע בבסיס טוב, מה שיאפשר לכן "לזרוח" בלב שקט).
  • בתום ביצוע פעולת הסטרובינג, קחו צעד אחורה מהמראה והתבוננו בהשתקפות שלכן, שימו לב כי עצמות הלחיים נראות מודגשות יותר, האף נראה ישר ומפוסל, העיניים נראות פקוחות ולשפתיים התווסף נפח שלא היה שם קודם. אין כייף גדול מלראות את עצמכן בגרסא משודרגת ולדעת שכל זה התאפשר במינימום מאמץ, זמן וכסף.

 Inga Ivanova/Shutterstock.com

 

עכשיו, כשאתן יודעות להבריק כמו מקצועניות, תוכלו לברך את בוא הסתיו האפרורי ולחייך אליו בבוהק היאה לנשיקות הקיץ החמימות.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן