רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ההפקה שעשתה לנו את החודש

כמו בכל מקצוע בעולם, האנשים העוסקים במלאכה מתוך אהבה אמיתית הם אלה המגיעים לתוצאות המרשימות ביותר. לפניכם הפקה מדהימה בה כל המשתתפים התכנסו לשם מטרה אחת בלבד: חדוות היצירה.

איפור: קסניה ברודקו

הפקה וסטיילינג: יעל כהן

צילום: אלמוג סלע

דוגמנית: תמר עילם

עיבוד פוטושופ: בן סער

קסניה ברודקו, בוגרת מסלול מאסטר מבית הספר לאיפור של ירין שחף, עוסקת באיפור כחמש שנים. הרזומה העשיר של קסניה כולל בתוכו בין היתר עבודה על הסט של תכניות טלויזיה כדוגמאת 'אחד נגד 100', 'אורלי וגיא', קטלוגים לקולקציות מעצבים של המותגים 'שולי', קטלוג המותג הניו יורקי 'טורן' של רוני קובו, ליידי גלובס, וואלה אופנה ועוד…

קסניה מספרת על היוזמה לשיתוף פעולה: "לאחר שצברתי קצת נסיון באיפור כלות וביוטי החלטתי להרחיב את אופקיי לתחומי איפור נוספים. התחלתי לפרסם הפקות שונות שעשיתי במסגרת שיתופי פעולה עם אמנים שונים בעמוד הפייסבוק שלי. כך הגעתי להפקה נוספת שהכירה לי מודליסטית מקסימה ומוכשרת בשם מאי, שבמקרה התבררה כחברה של יעלי (המפיקה והסטייליסטית בהפקה שלפניכם) ואחותה של אלמוג (הצלמת בהפקה שלפניכם) והשאר – הסטוריה."

על פנתה אל קסניה לאחר שיטוט קצר בתיק העבודות שלה כשהבינה שיש לה עסק עם מאפרת אופנה מהסוג המשובח ביותר. לאחר סיעור מוחות קצר והשוואת רפרנסים, השתיים יצאו לדרך וחברו לשאר הכשרונות שלקחו חלק בהפקה. קסניה מתמחה באיפור פנטזיה, אפקטים ואופנה ופרוייקטים מהסוג הזה הם לחלוטין ה'קאפ אוף טי' שלה, לדבריה…

מפיקה וסטייליסטית: יעל כהן

בת 26,סטייליסטית ומוסיקאית. סיימה בהצלחה קורס הכשרת סטייליסטים להפקות אופנה בשנקר. בעלת אהבה רבה לאמנות ואופנה, חשיבה מקורית, יצירתיות ודמיון הבאים לידי ביטוי במסגרת שלל הפקות אופנה שהיא יוזמת.

 צילום: אלמוג סלע

בת 20, צלמת סטילס ווידאו. מתמחה בצילומי אופנה ובעלת רעיונות חדשניים, יוזמה, חוש עיצובי מפותח ושפע של יצירתיות בכל התחומים. עוסקת גם בעיצוב גרפי ואומנות קלאסית. תמיד מגיעה לסט עם חיוך!

דוגמנית: תמר עילם

בת 25, שחקנית,זמרת ודוגמנית. בוגרת הסטודיו למשחק 'ניסן נתיב' משנת 2009. יוצרת בתחום התיאטרון והמוסיקה ומשתתפת בהפקות אופנה.

עיבוד אומנותי בפוטושופ: בן סער

אמן פוטושופ בן 25, בעל חוש יצירתי מופלא וחדשני, שפע רעיונות מקוריים ודמיון מפותח. מבלה את זמנו הפנוי בתכנון היצירה הבאה וכסטודנט להנדסת חשמל.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן