רוצה ללמוד את תחום הביוטי? מגיע לך

ההצלחות של בוגרי ירין שחף

78% מהמאפרים בישראל הם בוגרי ירין שחף

בוגרי ירן שחף מהווים את החלק הגדול ביותר של המאפרים בישראל היום.

הם מאיישים את חדרי האיפור בכל הפקות הטלוויזיה והתיאטרון ומהווים רוב בולט במיוחד בשידורי הטלוויזיה המסחרית (ערוץ 2, ערוץ 10, הפקות מקור של הכבלים והלוויין ועוד…)

אצל כל אחד ואחת מהם האהבה לאיפור התחילה בגיל צעיר.

כשנרשמו ללימודי איפור, הם לא תיארו לעצמם שההצלחה תהיה כה מהירה ומרשימה.

 לפניכם חמישה סיפורים שונים על בוגרי בית ספר לאיפור ירין שחף והצלחותיהם:

עדי בוזגלו – בוגר מחזור 2005  אני ספר ומאפר במקצועי.

עוד בהיותי ילד בערה בי התשוקה לתחום וחלמתי לאפר מפורסמים ולעבוד בתעשיית הבידור. את החלום הגשמתי לפני 3 שנים כשנרשמתי ללימודים בירין שחף. חוויית הקורס הייתה מדהימה מכל הבחינות. בהיבט המקצועי: היכולת לקבל תשובות לכל השאלות, הסבלנות האינסופית של המדריכים והמורים ומערכת הלימודים שמעניקה את כל הכלים כדי להיות מאפר טוב. ובהיבט האישי: היחס החם, האדיבות ותחושת המשפחתיות. מאז שסיימתי ללמוד השתתפתי בהפקות איפור לחברת אורנג', צילומי סטילס לעיתונים, והכי חשוב – אני מאפר היום בערוץ 2 לתוכניות הבוקר של קשת: יום חדש, זמן איכות, גדעון רייכר ולפעמים כוכב נולד ונולד לרקוד. לא נותר לי אלא להודות לכל הצוות המקצועי על הכול, אני מרגיש שבזכותם אני נמצא היכן שאני היום!

עדי קסל – בוגרת מחזור 2006   שמי עדי קסל, אני בת 28, רקדנית במקצועי ומורה למחול.

את האהבה שלי לעולם הצבע והיצירה רכשתי עוד בהיותי תלמידת תיכון במגמת אמנות פלסטית.מאחר ואני רקדנית, ואיפור הוא חלק בלתי נפרד מהופעה על במה, מצאתי את עצמי מאפרת את חברותיי למחול ואת עצמי בהופעות ומאוד נהנית מזה. החלטתי שאני רוצה ללמוד את רזי המקצוע הזה ולשלבם עם העולם שלי. ערכתי חיפוש נרחב ובחרתי בבית ספר לאיפור מקצועי ירין שחף. שם קיבלתי יחס חם והיענות לצרכיי. הגעתי לשיעור ניסיון ומיד הבנתי שזה המקום בשבילי!

הקורס עבורי היה חוויה מדהימה ולמדתי המון. המורים העבירו את השיעורים בצורה מאוד מקצועית והשתמשו בהרבה מאוד הומור, מה שעזר לכולם להיפתח ולהירגע.  החלקים המעשיים של השיעור היו הרגעים הקסומים, בהם מימשתי את הידע שלי מהעבר בתור ציירת ואת הידע שרכשתי בשיעור. לאחר שסיימתי נשלחתי ע"י סוכנות בית הספר לכל מיני עבודות כגון : איפרתי בפרויקט של רקפת לוי בפסטיבל בת ים, איפרתי למגזין "לאישה", נשלחתי לסטאז' בקשת, ערוץ 2 (תוכניות בוקר), איפרתי למגזין "ביג טיים", והתחלתי לאפר לאירועים וחתונות. אני מרגישה שמימשתי עוד משהו שאני מאוד אוהבת לעשות והפכתי אותו למקצוע בזכות "ירין שחף".

אינס שולמן – בוגרת מחזור 2007   הנני אדריכלית במקצועי ומאפרת ברוחי.

האיפור היה לי תחביב מאז ימי התיכון והפך לתשוקה סוחפת בשנים האחרונות. עבורי זוהי אמנות, אמנות של יצירת דמויות, הפורצות את תחומי האשליה ועולם הפנטסיה. זוהי  צורת ביטוי, כמעט בלתי אמצעית, של העולם הפנימי, הפחדים, הכמיהות והתשוקות, הדלת אל עולם דמיון, המתעורר לחיים במשיכת מכחול. אני מודה לירין שחף על כך שהלימודים עזרו לי לפתח את עצמי ולהוציא לאור את האמן שבי. בעת החיפוש אחר בית הספר המתאים עבורי, בחנתי מספר מקומות, ולשמחתי הבחירה הייתה קלה. תיקי העבודות של בתי הספר, השיחות עם הנציגים ושיעורי הדוגמה לא השאירו ספק באשר להמשך דרכי. הלימודים עצמם היו לחוויה מרתקת ומלאת סיפוק. התרגשתי לגלות את הכמיהה שלי לתחום האיפור בכלל ולאיפור במה ותיאטרון בפרט. מאז סיום הלימודים הספקתי להשתתף במספר פרויקטים כגון: איפור במסגרת העיתון "לאישה", איפור לקליפים, פיילוט לתוכנית טלוויזיה- בולדוג, הפקת קטלוג לתכשיטים מבית אירנה עיצובים, עבודה עם הצלם סטילס גופרמן ועוד…

טלי פאואר – בוגרת מחזור 2000

התחלתי את דרכי אצל ירין שחף, שם למדתי את רזי המקצוע, החל מאיפורי יופי ועד לאיפורי גוף ואפקטים מיוחדים. כבר במהלך הלימודים הופניתי ע"י ירין שחף  לעבודה כמאפרת בטלוויזיה  בתוכניות הבוקר. לאחר זמן קצר התמקצעתי והתחלתי לעבוד בהפקות אופנה ותוכניות טלוויזיה כגון:  "כוכב נולד" (1,2,3), "דיל או לא דיל" (מורן אטיאס) תכנית הבוקר, "לימוזינה", החברים של נאור, לא הבטחתי לך, אישי עם גיל ריבה, "לצחוק או למות" ועוד… טקס מלכות היופי, טקס פרסי אנשי השנה, טקס לתת, טקס פרסי אקו"ם, טקס פרסי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה, טקס יום טוב, קדם אירוויזיון, ואיפרתי את שירי מיימון בקייב, אוקראינה באירוויזיון 2005 . כמו כן איפרתי גם בקליפים, פרומואים, פרסומות, שערים וכתבות אופנה למגזינים השונים:  עולם האישה, זמנים מודרניים, פנאי פלוס, שבעה לילות, סגנון, מעריב לנוער, רייטינג ועוד. כיום יש לי סטודיו לאיפור בת"א בו אני מקבלת את קהל לקוחותיי. www.talipower.co.il

 מורן בן שימול מחזור 2005   אני בת 27, גרה בירושלים, נשואה ואמא לשני ילדים מקסימים.

למדתי אצל ירין שחף ב- 2005 קורס איפור מקצועי. מיד אחר כך התקבלתי לשלב SHOW איפור קולנוע, טלוויזיה ובמה ונרשמתי בלי להסס. מאז שהייתי ילדה אני אוהבת איפור, תמיד איפרתי חברות והתאפרתי בעצמי. בעברי למדתי צורפות ואני גם שרה ולומדת פיתוח קול, כך שאיפור עבורי הוא חלק מהאמנות הטבועה בי. למרות שהחיים הובילו אותי לעסוק ב
מקצוע אחר, תמיד ידעתי שאני אממש את אהבתי לעולם האיפור ואלמד את התחום באיזה שלב. לפני שהגעתי לירין שחף ביררתי במספר מקומות. מה שגרם לי לקבל את ההחלטה ללמוד דווקא בבית הספר שלו הוא היחס האישי החם, הרגשת המשפחתיות, והדבר הכי חשוב – בירין שחף לא מגבילים את התלמידים להשתמש בקו מוצרים אחד מאחר וזו לא חברת איפור אלא בית ספר לאיפור מקצועי. היום כמאפרת מקצועית אני יודעת כמה העובדה הזו חשובה, כי בשביל מאפר "ידע הוא כוח" כמו כל דבר בחיים. מעבר לרמה הלימודית, היחס החם והמקצוענות, קיבלתי המון אפשרויות קידום בתחום האיפור ועזרה מסוכנות המאפרים של בית הספר. היום אני מאפרת להפקות אופנה וצילומי סטילס בעיתון "לאישה", מאפרת ברשת לתוכנית 1 נגד 100. בנוסף, פתחתי סטודיו אצלי בבית שבו אני מאפרת כלות ,עושה איפור לאירועים ומעבירה סדנאות לאיפור אישי. כמו כן, אני מעבירה סדנאות והדרכות למתנ"סים ולוועדי הורים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל הצוות המקסים של בית ספר לאיפור מקצועי ירין שחף ולסוכנות המאפרים – על היחס, הסבלנות וההשקעה!

  

… ואלו רק  חמש דוגמאות מתוך הרבה הצלחות שנסללו כאן – בבית ספרנו.

לקבלת מתנה

1
2

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים

קבל/י עכשיו לאימייל את תוכנית הלימודים​

[add_utm_tag]
דילוג לתוכן